![]() |
jonges schaamhaar scheren?
hooi ik ben nieuw op deze site, dus geen idee war ik alle soorten moet posten enzo :]
maar. ik vroeg me af :] wat vinden meisjes van jongens die hun schaamhaar scheren, bij hun lul ? en oksels ? *1 is het sexier? *2 zou je dan diegene eerder willen pijpen/aftrekken of maakt het niks uit? *3 zou je het wel hygiënischer vinden ? *4 heb je hier al es eerder ervaring mee gehad? :] jongens met homosexuele voorkeur mogen natuurlijk ook antwoorden =D |
jongenssss scheer ALSJEBLIEFT onder je armen.
Het is zo SMERIG zo'n bos bij jongens. |
ik vind dat jongens onder hun armen geen hele oerwouden moeten kweken, maar zo gladgeschoren als bij meisjes vind ik niet hoeven or...
|
nee, maar houd het dan tenminste een beetje bij.
|
Gewoon tijdens het douchen scheren. Alsof het zoveel moeite kost.
|
Niet kaal, verder maakt het me niet uit als het maar netjes is en niet stinkt.
|
Onder de oksels vind ik geschoren wel mooi, maar bijgewerkt vind ik ook prima, van onder hoeft niet kaal maar wel bijgewerkt.
|
Ik scheer me borst, buik, oksels, schaamhaar boven en op me piemel (ballen).
Alles eigenlijk.. lekker glad. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik knip alleen alles bij als het teveel word en ik hou me gezich netjes glad;)
|
Citaat:
|
Ik hou bij, vroeger scheerde ik borst ivm boksen, maar nu niet meer.
|
Citaat:
Schaamhaar: Bijhouden Ballen: Maakt me weinig uit, mogen geschoren Buik/Borst: Bijhouden of laten, afhankelijk van hoe erg het is Oksels: Maakt me weinig uit, mogen geschoren. Benen: laten. :Y ;) 't Is anders als je scheert vanwege een sport natuurlijk maar dat maakt het niet mooier :p Edit: 't Lijkt nu net een eisen lijstje.. het valt wel mee, meestal kan het me niet zoveel schelen. Maar alles weg is gewoon.. brr :D |
Citaat:
Op me benen laat ik het overigens gewoon staan hoor. |
1 scheren is mooi er sexy
2 ja 3 ja vind ik wel je moet tog verzorgd overkomen 4 ja altijd scheer me altijd over al dus mense met zo een oerwoud lopen is dus echt goor scheer het aaaaf :) |
je moet bijhouden,
anders heb je net zon babyhuidje, en dat ziet er niet uit, en oerwouden zijn ok ranzig |
Voor oksels vind ik bijknippen echt een must. Zowel een oerwoud als kaal vind ik lelijk.
Down under vind ik bijhouden prima, maar op zich niet noodzakelijk. Kaal vind ik niks. En borst/benen enzo hoeven van mij nooit geknipt/geschoren te worden. |
Give it up for hair \o/
|
Onder de oksels gewoon bijhouden, en daar beneden vind ik kaal veel beter :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |