![]() |
Hair
Wie heeft deze film gister op V8 gezien??
Wow, ik blijf het echt een geweldige film vinden! :) Heb hem al wel 50 keer gezien, want ik heb hem ook op video. En die muziek is echt prachtig! Wat vonden jullie ervan?? |
nog nooit gezien :o
maar kga 'm vast nog ooit wel 'ns kijken... |
me ouders hadden em al vaker gezien en die vonden em saai... ik zelf oowk een halfuurtje gekeken, maar k zapte maar weer over op een een of ander spelprogramma :)
|
Ik heb 'm gezien ja, maar ik vond 'm nog best tegenvallen. Ik weet niet wat ik me ervan voorgesteld had, maar toch.. vond ik de film niet zo mega. Ik denk dat je dit echt in musical moet zien ofzo.
|
Was die erop??? *baal baal baal* Ik heb hem gemist :(
We hebben hem op school met ckv2 gekeken, alleen toen heb ik de helft gemist.. vonnut wel een koele film toen.. damn :( |
Heb alleen het einde gezien. T'kwam allemaal een beetje raar over op me. :)
|
oh wat een geweldige film is dat! ik vind hem nog beter dan bijv. de musical Grease! dit was de eerste keer dat ik 'm zag, en ik ga hem zekers kopen!!! :D :D :D
|
coole film! :cool: ik heb vorig jaar met de playbackshow die nr's gedaan! ;) werd nog 1ste ook! :p
|
Goeie film, leuk verhaal, zeer patente muziek en bovendien hele leuke kledij :) Hmm, ook maar kopen dan....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |