![]() |
Vingere
kun je slechte dingen krijgen van Vingeren? al je je clitoruius streelt en ej word daar opgewonden van s dat erg?
ik heb ook zin in seks en zoenn maar ben pas 14 jaar.nu? |
Je kunt er zwanger van worden. :)
Edit: wat op zich natuurlijk niet per se slecht is. |
Dat wil zeggen: als een jongen sperma aan zijn vingers heeft en je direct daarna vingert, kun je er zwanger van worden. Als je gewoon jezelf vingert met schone handjes (of als iemand anders met schone handen het doet) natuurlijk niet.
Zelfbevrediging is niet schadelijk, dus maak je geen zorgen. En dat je interesse voor seks krijgt als je veertien bent, is ook heel normaal. |
Wanneer alles met ' propere handjes ' gebeurt kan je zeker en vast niet zwanger worden dus daar moet je al geen bang voor hebben. En zin in seks en zoenen, is ook helemaal niet raar. Je moet alleen een onderscheid kunnen maken tussen er zin in hebben en er ook echt klaar voor zijn.
Wat wel kan voorkomen tijdens het masturberen is dat je een beetje bloedverlies hebt, en dit kan dan wanneer je scherpe nagels hebt, te enthousiast bent, ook het feit dat je je ' maagdenvlies ' gescheurd zou hebben kan een reden zijn enz. Maar daar is helemaal geen reden voor om je daar ongerust om te maken meisje. Veel plezier. |
Citaat:
|
Schaam je! Opgewonden worden van je clitoris strelen foei!:O
|
Citaat:
Ontopic: Dat heeft/doet ongeveer ieder meisje van jouw leeftijd ;) |
he is menselijk hoor en zolang er mensen zijn word het gedaan , het heet te maken met de ontwikkeling van je hormonen . en de natuurlijk drang om mensjes voort te planten .het kan geen kwaad .je mag het doen als je er in in hebt toch .denk welaan om eerst je handen te wassen .oke kusje Ron
|
Van mij krijg je ook een kusje :D
|
Oh, van mij ook. Kun je ook eens ervaren hoe dat is ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat spastisch typen komt van de haargroei die je ervan op de handpalmen krijgt, of is dat nou alleen bij mannen :o
|
:(
|
14 en zin in seks heh? nou dat verschilt per persoon en dat is heel normaal zelfs op die leeftijd sommige mensen hebben het vroeger/later en ik ken zelfs iemand die helamaal geen vriendin wil niet dat ie homo is maar hij wil gewoon helemaal geen vriendin en heeft dus daarbij ook geen zin is seks dus echt waar het verschilt per persoon en om eerlijk te moeten zeggen ik kreeg zin in seks rond me dertiende nu ben ik 15 en nog steeds nooit een vriendin ghad XD maar t kom wel goe
|
Citaat:
|
Even ontopic allemaal!
|
Alsof dit onding nog te redden is...
|
Ja, ik snap ook niet helemaal wat er nou van ons verwacht wordt nog :confused:
|
Citaat:
|
omg van vingere kan je geen enkele ziekte, spastische ziekte krijgen of wat dan ook...
als je je handen maar goed van te voren, en erna wast is het goed ;) |
Citaat:
:D_O_ |
ik ben ook al op m'n 13e begonnen, het schijnt heel normaal te zijn, echt waar. ik zou het maar gewoon lekker doen, want ik beloof je: het is heerlijk :rolleyes::bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee van masturbatie, (waar vingeren een vorm van is) kan je niks krijgen.
(athans niets wat schadelijk is, een orgasme zit wel degelijk bij de mogelijkheden) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |