![]() |
trip muziek
wat is jullie favoriete muziek om naar te luisteren terwijl je tript?
|
radiohead, supertramp, the doors, coldplay, ultravox, fleedwood mac etc :)
vooral albatross is heerlijk |
deze is pas nog geweest http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1738620
|
600 bpm polkanoisecore
|
Klassiek.
|
Shpongle.
|
House/dance/trance die shit
|
|
Echt trippen: Shpongle, Infected Mushroom, Orbital, GOA, st germain
|
Citaat:
deze is meer de vraag naar wat nu echt een nummer is waarvoor je nog wel moeite wil doen om op te zetten tijdens het trippen. |
Duitse muziek
|
Ik heb niet een bepaalde favoriete muzieksoort en ook niet als ik ga trippen. Ik vind het eigenlijk allemaal wel prima zo lang het maar geen hardstyle/hardcore is want dat gaat me net te ver.
|
Citaat:
|
|
|
Air doet het altijd goed.
|
Boards of Canada
|
Overigens was mijn laatste paddotrip zo sterk dat ik zowel kwijlend naar britney spears als naar een 2 uur durende terror set heb zitten luisteren met het geluid op honderdduizend.
|
Citaat:
en bluetech heeft beste vette muziek. |
headphones!
|
met stip nieuw binnen, mogwai!
|
Ship of Fools <3
|
Karotte.
|
Bop - Clear Your Mind
kakelverse chill :cool: |
Hooverphonic en met name het album Blue Wonder Power Milk.
|
the doors
pink floyd |
the doors, velvet underground, canned heat, john frusciante, leonard cohen, country joe and the fish, frank zappa, jj cale, tony joe white, the taste, the outsiders, new cool collective enz.
|
Beetje cliché maar normaal gesproken wordt het eigenlijk altijd wel de chemical brothers. Er is gewoon niet iets wat die muziek kan evenaren. Zoveel leuke geluidjes, afwisseling van hard en zacht en een geweldige flow met af en toe leuke stemmetjes.
Tijd terug voor het eerst wat meer naar gitaarmuziek proberen te luisteren. Redhotchillipeppers, herman brood, pink floyd. Beviel wel goed moet ik zeggen, maar werd meteen ook een ander soort trip. |
explosions in the sky
|
Serge Gainsbourg - L'histoire de Melody Nelson, volledig album is erg leuk met dit als hoogtepunt:
http://www.youtube.com/watch?v=H93XQcHf3yg De laatste 3 minuten is waarschijnlijk echt wat je zoekt.(y) En het ambientgedeelte van het album David Bowie - Low is misschien ook wel geschikt. |
faithless:bloos:
|
Citaat:
En in deze richting, maar dan ook eens wat anders dan aphex twin, iemand??:p |
Citaat:
Ik kon even zo snel niet iets anders vinden dat meer op die van aphex twin lijkt, maar het komt in de richting iig. Als je op youtube meer zoekt vind je vast wel iets beters, ze hebben wel veel van zulks gemaakt. chille muziek, heerlijk rustig :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |