![]() |
Lippiersaaing #644
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforumer" topic, nummer 644! *Miekjuh* 65 Laisve 51 Jaeger 39 ecnelis 36 Lucky Luciano 33 Kazet Nagorra 32 Pippeloen 30 Barabas 26 Tink* 25 Lisa 21 Martiño 19 Quis 17 Chick Rock 16 Paranoide 15 Sarah 11 Archont 10 Commendatore 9 Havock 7 grl 7 Katje 7 Dark Phoenix 5 Freyja 4 Missy 4 N00dles 4 Bas 3 TopDrop 3 Philosophy 2 Stefenootje 2 Issun 1 De post die ik eigenlijk nog in het vorige topic wilde zetten, totdat hij dicht ging en Missy sneaky een nieuwe maar inferieure opende en haar fbpowers misbruikte om extra in het oude te posten: Oh wacht, Chick Rock moet onze saamhorigheid weer verpesten. :rolleyes: Even dacht ik dat we een uniek Kantine moment hadden, maar helaas. ;) |
Ja Chickster :mad:
|
que?
|
Maar dan word je misschien zo'n coole flowerpowerlerares Tinkert. Is ook leuk :p
|
@ Missy: Het is gemeen! :( Jij kan nog gewoon doorposten na de 500 posts ! :(
|
Chickrock vond het wel leuk, dus niks unaniem. :bob: Maar ik ben zo'n mietje dat het toch niet durft, als ik het al wil. :p
|
Citaat:
Ik kwam er net trouwens achter dat ik posts van 2 jaar terug nog kan wijzigen. :cool: |
hippe docenten met piercings yeyeye
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er blijft nog steeds een meerderheid tegen! Dus je voorstel is verworpen. :) |
Citaat:
|
echt waar? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex?
|
Haha dat bovenste in de openingspost heb ik ooit geschreven. :D
Wat is er dan stom aan een lippiercing? Ik ben alleen bang dat het niet bij me past en pijn doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pfff, nu toch maar slapen. Weltrusten!
|
Citaat:
|
maar ik had een troubadour docent!
|
wacht, hij staat op het mooie internet, eens zoeken
|
*knip foto*
tadaaa! |
dat was echt een winbaas
|
Citaat:
|
Wat een gaverd! :D
|
Slaaptaim Miekje! *mezelf onder kont schop*
|
Citaat:
|
openingspost :cool:
|
Citaat:
|
Ik deed een beetje teveel peper in de soep en nu staat m'n bek in de brand.
|
Citaat:
En een lippiercing past idd niet bij je, je bent er het type niet voor en hij zou je ook niet staan, als ik eerlijk ben. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En Laisve, piercings kunnen best mooi zijn :nono: ligt er alleen aan waar en hoe groot enzo |
Citaat:
|
Marit, als je eens wat anders wil, waarom neem je dan geen nieuwe avatar?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik bijna altijd ordinair. |
Citaat:
|
ik heb kretek sigaretten (y)
|
Citaat:
Ik heb een coole mentor/docent literatuur. Hij ziet er heel erg indie uit met z'n grote zwarte bril en baard en coole bandshirts (alien sex fiend, the cure, stray cats etc.) skateschoenen enzo. En hij is heel erg into horror (daar heeft 'ie ook ooit z'n thesis over geschreven) en speelt in een surf-rock bandje. En als 'ie voorleest raakt 'ie soms een beetje over-excited en dan gaat 'ie piepen als een hamstertje. :D Trouwens erg beschamend: Op de allereerste dag in de collegezaal zat ik wat rond te kijken of er mss leuke jongens waren. Er was er maar 1 waarvan ik dacht 'oeh, DIE is leuk!', maar dat was dus m'n mentor. :o |
grrr, ik heb weer een discussie gemist. Miekje, ik denk dat het vooral ligt aan hoelang je met iemand bent. Als je van like je 11e totaal je 15e met dezelfde gaat is het wat logischer dat ze dan seks hebben.
|
Trimm *o*
Ik vond dit wel iets wat jij leuk vindt. |
Haha Laise ik neem je niet meer serieus als je een navelpiercing mooi vindt. :D
En wat is er mis met mijn ava? :( |
Citaat:
|
Navelpercings zijn vrijwel altijd lelijk.
|
En lippiercings niet ? :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |