![]() |
leerjaar
Hallo ik zat in de 1e leerjaar, (ik ga nu naar de 2e) maar in mijn 1e leerjaar deed ik echt geen reet voor school, en nu denk ik van, tja dom van me, maargoed is het zo dat je in de 2e leerjaar ook redelijk makkelijk opstroomt? ik doe bbl-kb(VMBO)
|
nja het is niet zo heel moeilijk lijkt me, maar ik zou zoiezo wel je best gaan doen.
|
ik wil gewoon het hoogste van vmbo halen, tl dus.
maar met wat voor cijfers moet ik komen om van bbl-kbl klas naar kbl-tl klas te komen? |
Naar een hoger niveau is natuurlijk mogelijk na je 1e jaar. In klas 2 is het echter niet mogelijk naar een hoger niveau te gaan. Ik denk dat je gemiddeld minstens een 7 moet staan, volgens mij is dat altijd het criterium om 1 niveau hoger te mogen doen. Althans, dat is wat mij bijstaat van mensen die van havo naar vwo gingen of van vmbo-t naar havo.
EDIT: Maar als je niks doet zoals je zelf zegt dat wordt het lastig.. |
Leg het eens voor aan je mentor. Die kan aangeven wat je moet kunnen om naar de TL klas te gaan. Het is belangrijk dat als je TL wil gaan doen, je uiteindelijk instroomt in 3TL. Vanuit daar kan je dan gaan werken aan je TL diploma.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |