![]() |
Waarom hebben we hier in Nederland niet van die flesjes die je met de hand open kan..
Waarom hebben we hier in Nederland niet van die flesjes die je met de hand open kan draaien. Net zoals 't Franse Kronenburg(?) heeft. Dat is fijn. Waarom is dat bij NL-se biermerk flesjes niet?
|
geen idee,
maar dat franse bier word er iig niet lekkerder van, dat kronenburg is niet te drinken imho maar goed bierflesjes krijg je meestal wel zo open met who cares wat :) |
die zinniz flessies kun je wel open draaien :)
|
van die kleine 0,25 l. flesjes? heb ik thuis nog een paar van liggen (in mijn geval Panache). zijn echt ontzettend handig. (y)
|
Daarom.
|
gewoon stoer zijn en m met je tanden open maken ;) :P
|
ja draaidoppen roeleren!
|
Egte mannen hebben geen problemen met het openmaken van de nederlandse flesjes.
|
Weet ik veel, tis traditie? In ieder geval, als er op mijn hertog jan flesje ineens een draaidop zou zitten zou ik dr niet echt vrolijker van worden.. tis dan net frisdrank..
En wat ZINIZ betreft.. dat is sowieso net frisdrank :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat maakt dat nou weer uit /;
|
Citaat:
En dan zou een draaidop handig zijn.. |
met een aansteker/mes/vork/wat dan ook openen is veel leuker, geeft zo'n mooie plop :D
|
met een treinstoelen gaat het ook goed :o
... of putdeksels |
Citaat:
Om nog maar te zwijgen dat Kronenburg HET bier is. |
Citaat:
maar anders drink ik dat bocht niet |
Citaat:
hehehe |
omdat je je volgende pilsje gewoon met je vorige lege fles kunt open maken, daarom :D
Nee ik zou het niks vinden. Eerste keer dat ik van die kronenbourg in mijn handen had (wat overigens gewoon goed te drinken is) plopte ik er de hals vanaf. En dat draaien is na 15 flesjes ook echt geen pretje meer. |
Zal ik even de meest nutteloze verklaring ervoor geven? :D Ok, doe ik! :p
Omdat je in Nederland (weet niet hoe het in de rest van de wereld is) niet in het openbaar (op straat) mag drinken en ze ervan uitgaan dat niemand een flesopener op zak heeft en niet creatief is en het met wat anders kan doen. Oftewel, je moet dan naar huis om het daar open te maken en op te drinken. :D:D:D:D:D Hoe onzinnig ook... ik vind het wel mooi gevonden van mezelf :p:D |
echt wel san miquel.....is niet Nederlands, maar ze verkopen t wel overal en tis nog lekker ook :)
|
saleitos bier ofzo kan je wel open draaien. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |