![]() |
wie doet nou raar?
Mijn zus die is nu op kamers en ze is 20. En nu is het steeds als ze thuiskomt dat ze alles afkraakt wat ik doe. mijn haar is niet hip genoeg, en ik ben een aansteller als ik mijn vriendinnen de slappe lach heb en de kleren die ik koop vind ze lelijk. Zelfs kraakt ze af wat ik eet! en dat snap ik al helemaal niet. Toen ze nog thuis woonde namelijk vonden we hetzelfde lekker. Zoals broodjes uit de over met van die johma kipkerrie salade of ei bacon. En nu lust ze dat ineens niet meer en noemt ze me als ikdat eet huzarenslaatje, ik vind het echt zo debiel van haar@. het is toch helemaal niet zo raar om dat lekker te vinden, of wel?
|
Heb je er wat van gezegd?
|
Superlullig van je zus serieus, heeft ze een verlate pubertijd ofzo?! Zou je er eg niets van aantrekken hoor... Haha ik ken het wel want mijn zus kraakt ook vaak af wat ik aan heb enzo dan vind ze het slettig ofzo, terwijl ze zelf in ongeveer dezelfde outfits loopt!!! en kwa eten haha ik vind johma salades ook super lekker :D en johma is helemaal niet suf, zelfs tearce keaz eet johma kijk maar op johma.nl!!
|
Ik denk dat dit beter op tieners en pubers past
|
En hoe reageert ze als je er iets van zegt?
Citaat:
|
Wat stom van je zus zeg. :S Ik zou me er niks van aantrekken, ze hoeft zich helemaal niet met je te bemoeien. Misschien gaat het vanzelf wel over.
|
Haha doet mij een beetje denken aan de zus van een vriend die zich nu in de 'hippe kunstenaarsscene van Amsterdam' bevindt en nu alles in het Gooi kleinburgerlijk en truttig vindt terwijl ze vroeger gewoon een hockeymeisje was dat gezellig met de kudde mee liep. Kleine identiteitscrisis, gaat wel over (Y)
|
hee retteketbabet, niets van aantrekken hoor die zus van je, waarschijnlijk bedoelt ze het niet eens zo maar voelt ze zich nu even heel stoer en wijs nu ze op kamers woont en wil ze dat even laten merken, al is het natuurlijk heel kinderachtig van haar en stom, gewoon niets van aantrekken dan ben jij de wijste en wat betreft je afbakbroodjes met johma salades...lekker blijven eten! dat is niet stom dat is onwijs lekker haha! en ze zijn nog "ik kies bewust" ook ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |