![]() |
Decapitated
iemand bekend met deze band? ze maken technische Death Metal. lui komen uit Polen gloovik. ze hebben 3 full-length cd's uitgebracht en 2 demo's. kheb zelf alleen de laatste cd "Nihility" en die klinkt echt goed (y) vet geluid ook.
Downloadtips: Eternity Too Short Spheres Of Madness Mother War Perfect Dehumanisation zijn trouwens in september ook aan et werk te zien op een aantal Nederlandse podia [ http://forum.scholieren.com/showthre...ht=Decapitated ] |
kheb een paar nummers van "Nihility" en die zijn errug strak, jammer van het ietwat plastic drumgeluid maar toch... goeie band!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar k heb die nummers al een hele tijd, dus k ben er wel enigszins aan gewend. :D :D |
Ja, ik ken ze wel, ik heb ze vorig jaar een keer live gezien en vond ze wel goed! Ze zijn ook nog harstikke jong he?
-x- Lorelei! |
ja, Decapitated is cool.
|
Citaat:
ja idd, net zoals krisiun.... ik zat gister de die eerste nog te luisteren met roelade..het lijkt af en toe wel heel erg op vader.... |
Klinkt zekers goed, alleen die drummer moet nog effe goed oefenen voordat hij vader kan naspelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ken er een nummer van geloof ik, maar ga ze daarnaast ook gewoon zien.
|
Citaat:
|
Kazaa lite vind helaas niks
|
ik hoorde van iemand dat de jongens van decapitated allemaal nog redelijk jong zijn (als in tussen de 18 en 22)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of tony van nile...
|
geef mij vinnie colaiuta maar. de man is mischien dan niet zo stompzinning snel, maar wel friggin geniaal. daar kan elke metal drummer nog lange punten aan zuigen
|
Zie je eigen sig.
|
Citaat:
das zo'n jazz/fusion drummer toch? hebk volges mij ook al es wat van moeten spelen, is idd nie makkelijk. |
ik denk dat zo iemand als colaiuta ongeveer alles kan spelen, geef em wat bladmuziek en daar gaat ie
|
Citaat:
tjek origin-informis infinitas inhumanitas maar eens daar zit pas een dijk van een drummer bij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |