![]() |
Tips voor mensen met KLEINE ruzies thuis
Ik zat thuis met mijn ouders in de clich. altijd ruzie we moeste zelfs in gzinstherapie. Ik ben met mijn tante 3 weken weg gewesst, een halve week hier thuis en een week op kamp dus totaal 4,5 week zonder hen. en ik mis ze gigantisch!!!!!!!!!!!Ik denk dat als ze thuis komen we allemaal heel hard moeten huilen en ik ook weer ga knokken voor een goede relatie. probeer het jongens ga 2 weken uit huis zonder enkel contact en ijken of het beter gaat. Mij heeft he enorm geholpen succes!!!!!!!!!1
liefs esther |
Hoe weet je of het een succes is als je ouders nog niet thuis zijn gekomen?
|
ik was dus 2 weken zonder me ouders en toen begon ik ze wel te missen, maar als ik dan 1 dag thuis ben en al beginnen te zeiken dat ik maar weer is meot gaan werken :D dan had ik liever nog wel een paar weekies weggebleven
|
nou, blij dat jij dat kon... maar ik denk niet dat ik hier zomaar voor 2 weekjes weg raak... en als dat lukt, dan bellen ze me heus wel op om te zien of ik het wel red :(
|
Hmm, mijn ouders waren verleden week met vakantie. Mijn relatie met hun is op zich niet zo slecht.
Toch denk ik dat de afstand weer iets groter geworden is nu. Het was moeilijk in gesprek te komen vandaag .. ik voelde me op de 1 of andere manier 'vrij' toen ze weg waren en vond het zelfs vervelend als ze belden :o [edit] Mijn pa belde me donderdag nog in de veronderstelling dat we even 'bij zouden praten' .. die behoefte had ik niet zo, ik zei ff "hoi" en "wat mot je?" :o Zelfs mijn zusje schrok ervan :/ |
ja, dat lijkt me een goed idee... - mijn ouders 45 weken weg :D...
nee, ik ga ze niet missen. Zij mij wel en daarom zijn ze meestal minder irri... maar soms ook meer. - Tis wel wat onwennig als ze dan weer terug zijn :D |
bij mij is weg zijn van thuis alleen maar erger, nu irriteren die kleine opmerkingen me nog meer dan voorheen
|
Als ik mn ouders langere tijd niet zie dan gaat alles nog kutter als we weer in 1 huis zitten.. alles aan hun irriteert me.. maar ik liep vroeger weleens weg en als ik DAN terug kwam (onder voorwaarden als, je scheld me niet meer uit want ik ben zo weer weg) dan was alles weer een paar dagen okay.. maarja ik had en heb dan ook geen kleine ruzies. Ik heb zelfs tijdje in crisisopvang gezeten enzow :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |