![]() |
Pijnlijke borsten
HALLo allemaal,
ik ben een meisje van 14 en heb last van mijn borsten als ik ze aanraak of als ik slaap, is:'( dit ernstig, moet ik naar mijn huisarts?? en nog een vraagje: ik slaap altijd op mijn buik, stoppen mijn borsten zo met groeien?? |
Hoe het komt dat je borsten pijn doen als je ze aanraakt weet ik niet. Zou het aan de bh's kunnen liggen die je draag? Voor zover ik weet stoppen je borsten niet met groeien op het moment dat je op je buik slaapt.
|
Ik denk dat ze pijn doen omdat ze aan het groeien zijn. Dit kan wel een hele tijd duren en regelmatig terug komen.
|
Het kan ook zijn dat ze pijnlijk(er) zijn doordat je ongesteld moet worden. Heb ik ten minste wel altijd :) Was vroeger erg handig, want dan wist ik altijd wanneer ik ongesteld werd.
En je borsten zullen echt niet stoppen met groeien als je op je buik slaapt :) de meeste mensen draaien namelijk ook in hun slaap, waardoor sowieso de kans dat je de héle nacht op je buik slaapt klein is. |
Als je borsten beginnen met groeien, vooral als je nog niet ongesteld bent, kunnen ze wel eens gevoelig zijn, vooral de groeiende melkklieren.
En ze stoppen idd niet met groeien als je op je buik slaapt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |