![]() |
Philosaaiphy #646
*o*
|
Ik was eerder :bloos:
|
Piem0l
|
Deze wint.
|
I'm counting nocturnal hour (8)
|
Nou ik voel me wel vereerd hoor!
|
*o*
|
Wauw Phil, wat een eer!
|
Ja hè :bloos: Niet teveel praten allemaal, want dan blijft dit extra lang!
|
Wel vervelend dat je vriendin zo lang weggaat, Philosophy. Hebben jullie wel de mogelijkheid via internet contact te houden? Een van mijn beste vriendinnen is nu al bijna een jaar in de VS namelijk, en door heel frequent kort te kletsen hebben we onze vriendschap heel levendig weten te houden. :)
|
Kijkavond: 9-7-2009
|
waarom zetten ze die kamer op internet, de kijkavond is dus vanavond? :confused:
|
Hoi forumers.
|
Oh jongens ik kan aan mijn conclusie beginnen! *O*
|
Ja ze kan heel af en toe misschien over internet beschikken, maar dan wil ze natuurlijk ook haar ouders op de hoogte houden enzo. Maar we doen ons best en mailen kan altijd, dan leest ze het op momenten dat het haar uit komt. Maar het voelt zo naar, we zijn zo gewend om even te bellen of smsen om even langs te komen. Dat kan nu gewoon niet meer. De hele tijd hebben we gezegd 'dit kan straks even niet als je weg bent he!' En nu gaat ze morgen al. :(
Blijf jouw vriendin nog lang weg? |
Feli!
|
oh en mijn ouders hebben vandaag me weten te vertellen dat ze me geld willen geven van een kamer want het werd tijd dat ik eens oprot (Y)
|
|
Hahaha.
|
Citaat:
Knuff! |
Hallo kwis! Hoe gaat het nou met jou en je voormalig svv?
|
Citaat:
Hopelijk overleven wij het net zo goed. ;x |
filosofie hoe gaat het met kamers?
|
KUT :mad: Het lukt nog steeds niet.
|
*filo knuffelt*
*lisa knuffelt* heb ik iedereen gehad? |
Hoi Lisa!
Met mij gaat het wel goed, nu ik bijna mijn eerste versie van mijn bachelorthesis kan inleveren (Want tijdens het schrijven van opdrachten gaat het meestal niet zo goed met me omdat ik mezelf constant onderschat en verlamd raak van de stress, onhandig trekje!) en mijn mijn exsvvriendje gaat het ook goed want er is - eindelijk kan ik wel zeggen, na een jaar of drie- rust tussen ons en het is heel gezellig als we elkaar zien. :) Ik ben alleen nog steeds bang voor het moment dat ik met iemand anders kom aanzetten want dan gaat ie zich denk ik én jaloers gedragen én zich als een grote broer die de nieuweling komt keuren gedragen. Maar dat zien we dan wel weer. :p [/neemt iedere gelegenheid aan om over zichzelf te praten] Hoe is het met jou? En met de liefde? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat je zelf ook weet dat je niet iedereen hebt gehad. :P |
hoi :(:)
|
Hai fizzle, wat is 't?
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met mij is het goed, zit tussen verven en verhuizen in maar heb eigenlijk nog wel vanalles te doen blabla. En qua liefde weet ik niet exact wat ik wil :P Maar ik vond dat ik toch wel 6 maanden rustig aan moest doen en ik zit nou op 4 :o Dus ik vind het allemaal niet zo dramatisch. Ik wil in elk geval geen overhaaste dingen doen. :bloos: Ik wil wel wat dingen maar zal rustig aan moeten opbouwen en misschien lach ik mezelf over 5 jaar wel uit om deze situatie :P |
evening
|
*forum knuffelt maar vooral Kazet en Quis en Elea en Martinopino*
|
Citaat:
|
Ja alles komt goed maar ik wil nu.
|
Citaat:
|
zo philosophy, hoe voelt het om een topic naar je vernoemd te krijgen?
|
Citaat:
|
Ik voel me vereerd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Jongenssss vertel eens een roddel *O* |
Citaat:
Citaat:
|
Jan Smit is gespot met een Volendamse chick.
|
Met Liza.
|
Citaat:
|
|
ik moet weer gaan. Kusjes! (heb op eigen computer nog geen internet)
|
Kusje fizzle.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |