![]() |
Hidden thoughts
Crawling are the hidden thoughts
Deep inside my mind Rain dripping down the window Misery is all I find Well protected attitude For everyone’s a friend Why do I meet all the misery And whenever will it end? Driving me insane, Having the key in my own hand Just say no and learn to ignore And forever will I stand -- Moet ik misschien ff uitleggen; heb nogal het probleem dat iederee naar mij toekomt om zn problemen te vertellen, en dr zijn maar weinig die begrijpen dat ik af en toe ook wat wil zeggen.. En das mijn probleem: ik kan geen nee zeggen tegen anderen.. |
Heej, voordat ik het laatste stukje las d8 ik al te weten waar het overging, maar als er iets is ofzow wil ik er altijd naar luisteren hoor, je hoeft nie alleen mijn gezeur maar aan te horen (en dat van anderen). Probeer ze gewoon vriendelijk uit te leggen dat jij je ook wel is minder voelt en dat je er nie echt vrolijker van wordt om dan alleen maar problemen aan te horen. Kweet het is misschien moeilijk voor je maar als je alleen altijd maar met problemen geconfronteerd word ga je zelf ook negatiever denken en je klote voelen of je teveel zorgen maken. Je hebt het wel mooi omschreven in je gedicht http://forum.scholieren.com/smile.gif
'k hoop dat je wel eindelijk is leert om nee te zeggen, kspreek je snel. liefs Mireille |
Heel goed beschreven! Vooral omdat ik maar al te goed weet hoe je je voelt! En denk wel aan waar we het over hebben gehad he? Je hebt ook wel eens rust nodig en een luisterend oor, en op dit moment ben JIJ belangrijker! Ok?
Maar nogmaals een supermooi gedicht! Kuzz |
Citaat:
Ik kan gewoon echt geen nee zeggen.. Leef ook altijd met het idee dat ik maar gewoon op de 2e plek moet komen, zodat het mn vrienden altijd goed gaat. Genesis |
Citaat:
Wil je echt graag weer eens spreken.. Gewoon om weer eens bij te praten enzo.. we bellen/mailen anders nog wel ofzo.. veel liefs, Genesis |
mooooooooooooi en duidelijk
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:42. |