![]() |
Wat vinden jongens leuk?
Hallo,
Ik heb sinds kort een vriendje. We hebben alleen een probleem. Telkens als we iets af willen spreken is het: Wat wil jij doen? Ja ik weet het niet. Wat vind jij leuk? Enz enz. Ik kan zelf niet zo goed meer iets bedenken wat leuk is om te doen We hebben: zwembad, bios, restaurant al gehad. Wat vinden jongens nou leuk om te doen? :confused: Ik bedoel jullie spreken toch ook met elkaar af? Dankjewel. |
probeer elkaar niet altijd te verkmaken op zon manier.
als je een langdurige relatie ingaat dan zal je ontdekken dat als je alleen maar leuke dingen blijft doen het opeengeven moment ook saaie word en bovendien kost het veel geld probeer dingen zoals samen praten, tv kijken of een bordspelletje doen ikzelf heb nu een relatie van 2.5 jaar en wij doen erg veel veel met elkaar maar houden ook genoeg afstand nu en dan. je moet je relatie niet proberen te pushen met alleen maar leuke dingen doen want er komt een tijd. dat de leuke dingen dan saaie worden. en die dingen moeten juist speciaal blijven (een tip zoek een leuke serie uit die jullie samen kunnen gaan kijken zoals lost, house, start trek etc.) |
Ik verplaats deze naar Tieners&Pubers, ik denk dat 'ie daar wel past :)
|
Gewoon een beetje zitten kletsen/hangen/ chillen/hoe jij het wil noemen.
Filmpje kijken, of zelf initiatief nemen! ;-) Dat kan ook wel worden gewaardeerd. |
Gewoon thuis een film kijken, als je alleen thuis bent/op je kamer kan zitten. Dan hoef je niet naar een bioscoop waar je niet kan praten oid.
|
Idd thuis dingen doen als tv/film kijken spelletjes enz is het leukst
|
Mijn advies: wissel het een beetje af... je hoeft niet altijd ergens 'heen' of dingen te 'doen'. Je kunt ook gewoon een keer een goed serieus gesprek hebben over je familie, of over vrienden. Je kunt ook gezellig naar vrienden toegaan een avondje (als het natuurlijk een beetje klikt tussen je vrienden en je vriendin, das dan wel zo handig :p)
|
Zorg dat je elkaar leert kennen :) En heb idd geen verplichtingen.
|
als ik met mijn maten iets ga doen is dat meestal chillen; bij iemand thuis of ergens lekker buiten hangen, ouwehoeren, bier drinken en blowen dus. als we ergens binnen kunnen zitten een film kijken, of multiplayer spelletjes op een xbox spelen. niet veel nuttigs iig ;)
maarja, ik ken maar weinig meisjes die dat ook als favoriete tijdsbesteding hebben, dus niet echt een goed voorbeeld van wat je met je vriendin zou kunnen gaan doen zeg maar. |
heel simpel, jongens (de lieve jongens en niet van die sjonbakke die gewoon met je willlen neuken) willen hun meisje gelukkig maken... dat hoeft niet in een bioscoop of met een etentje.. ga gewoon een filmpje bij hem thuis kijke... of laat hem naar jou toe komen... ik zeg uit ervaring dat dan de leukste gesprekken komen... gewoon gezellig bij hem/haar thuis een filmpje kijke...
|
Citaat:
|
Tieten. Er aan zitten of gewoon er naar kijken. Maar goed, daar heb jij weer zo weinig aan.
Gewoon hangen en een film kijken met wat alcoholische versnaperingen mits je de leeftijd daarvoor hebt. |
Jongens spreken onderling af om samen te gamen, zuipen en voetballen o.i.d., weet niet of je dat kan overnemen. :p Beter de bovenstaande tips.
|
Ik vind het altijd erg leuk om met mijn vriendje dingen te bakken! Daar hebben we allebei veel plezier in. We bakken dan allebei iets verschillends, zodat we elkaar niet in de weg zitten, maar wel echt iets samendoen. En als het af is, kun je elkaar voeren en met lekkers ergens gaan picknicken of een film kijken of een bordspel doen! :)
|
De dingen die ik doe met m'n maten zijn totaal verschillend van de dingen die ik doe met m'n vriendin :P
Niet dat ik het een leuker vind dan het ander, maar de hele setting is gewoon anders. Dingen die ik leuk vind om te doen met m'n vriendin: Buiten: - de hond uitlaten - een terrasje pakken en mensen kijken, afhankelijk van waar je woont lopen er soms geweldige figuren voorbij waar hele gesprekken uit voort kunnen komen. - in de tuin zitten, ondertussen een spelletje doen (zeeslag/yahtzee/whatever je met z'n 2en kunt doen) en wat praten over van alles. - 's avonds over het strand/de duinen lopen. - naar het bos gaan, daar een stukje lopen, eventueel wat te eten/drinken meenemen en ergens op een bankje gaan chillen. - Hier vlakbij zit een surfschool, altijd leuk om naar amateur kitesurfers te kijken die constant op hun bek klappen (y), wat dat betreft hebben we wel dezelfde humor :P Binnen: - Filmpje kijken - Iets bakken (cake/koekjes/taart/brood/avond eten). - Spelletjes doen (wel iets dat je met z'n 2en kunt doen, zeeslag/wie is het/yahtzee/playstation/whatever). - Luieren Verder is zij helemaal in to zelfverzorging (tot in het extreme). Ze heeft altijd wel van die gezichtsmaskers en shit bij, vind ze leuk om op mij te smeren. Ik vind het leuk dat zij dat leuk vind, dus waarom niet :P Smeer alleen niet van die zout bucht op je vriend z'n gezicht, dat gaat hij je niet in dank afnemen, die zooi prikt als de tering! |
Je hoeft niet persee iets met hem te doen..
als je maar bij hem bent. Echt verliefd koppel kan uren bij elkaar zijn zonder te vervelen. Blijkbaar zijn jullie niet aan elkaar gewaagt.. xx |
Misschien moet je zinnetje: Wat zullen we gaan doen? - Vervangen door: Zullen we een film gaan kijken? - Of,, Zullen we een spelletje doen?
Als je wat directer bent, zal het vast wel makkelijker gaan. Sterkte! |
Citaat:
|
ik ging altijd pool spelen met me vriend
|
Citaat:
@ TS: Als je hem zijn monogamie wil laten onderhouden zou ik zeggen: afspreken bij degene waar en niemand thuis is óf waar je niet gestoord wordt op je kamer. En daar filmpje kijken, maakt niet uit of het romantisch is of humor.. Je gaat ondertussen toch rotzooien, neem ik aan? Ik zou het wel op handwerk houden, anders misen jullie de film:D.. Of jij pijpt hem maar dan mis jij de film, of hij beft jou maar dan mist hij de film.. Handwerk dus(y) Oja, geen hem ook voldoende voeding.. Dat is nou wat een man gelukkig maakt. Eten, een meid en ehm.. een erectie =) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien wat Liselotte ook zei; stel zelf eens wat voor! Maak een wandeling door het park, of kijk een filmpje. Mijn vriendje en ik praten veel, maar niet iedereen vindt daar wat aan :P. Verder kijken we veel Nederlandse comedie zoals 'Het zonnetje in huis', 'Flodder' en 'Cees en co'. Succes!
|
Ik ben 'n jongen en vind zwemmen heel erg tof, verder is naar het strand gaan of een film kijken ook iets wat 'k graag doe. :P
Kijk een beetje naar wat voor 'n jongen het is, vraag naar z'n hobbies, en stem het daar op af! :) |
seks
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |