![]() |
Schaamteloze bekentenissen
Hang de vuile was maar buiten!
|
Ik zing wel eens een liedje en neem dat dan op met geluidsrecorder:o
|
Dat doe ik ook wel eens, maar dan ben ik nooit blij met wat ik hoor :o.
Ik slaap met een knuffelbeer. |
Ik slaap met een soort van lap die ooit een kinder nachtjapon was.
|
http://mos.totalfilm.com/images/p/pe...rer-800-75.jpg
hij is zo knap |
Is dat toevalig die verkrachting van dat geweldige boek Das Parfum?
|
ik heb het boek niet gelezen, vond de film erg mooi maar als jij zegt dat de film geraped is hoe goed is het boek wel niet O_O
|
Je moet boeken los zien van hun verfilmingen, want het zijn twee verschillende media die op twee verschillende manieren functioneren. Een aardappelschotel is ook niet plots minderwaardig aan aardappelpuree, ookal zijn beide gebaseerd op aardappels.
Ontopic: ik zou mezelf graag niet oppervlakkig noemen maar ik zou nooit kunnen vallen voor iemand met een lelijke neus. En ik vind vrijwel alles wat geen wipneus is al snel lelijk. Het moet ook een bepaald soort wipneus zijn, want die hele dunne rare neusjes zijn ook maar vies. |
neuzen zijn ook heel erg belangrijk
|
Ik heb dat dus met personen die een varkensneus hebben. Ik zou die echt onbewust mijden zelfs :confused:
|
|
Graag ontopic blijven.
|
ik val op alto's! :o
|
Ik heb vandaag heel lang uitgeslapen, mijn boek uitgelezen, al vier afleveringen van ER gekeken, heel veel lange vingers gegeten en aan het einde van de dag lasagne besteld van de pizzeria. :o
En ik ben dus nog geen moment buiten geweest. En ik denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren. |
Citaat:
|
Ik val op oudere mannen (35+, maar met name veertigers), altijd al gedaan ook. :o En dan ook échte mannen, niet van die gladde metrosexuele mietjes. (y) Dat is gewoon mijn smaak, alleen jammer dat - in mijn ervaring - veel mensen bekrompen zijn wat betreft het leeftijdsverschil en het steevast op een vadercomplex gooien (bij mijn kant, en bij zijn kant als perversiteit i.e. geile ouwe bok), alsof het alleen maar dát kan zijn en niet iets anders of iets meer. :n
|
Ik maak weleens afspraken met mezelf waar ik me dan niet aan houd.
|
Ik heb een mankini in de kast liggen. :o
|
:d:d Een wát?!
|
Een mankini is als een bikini, maar dan voor mannen:
http://tizona.files.wordpress.com/20...ys_mankini.jpg http://blogs.thewest.com.au/wp-conte...ankini-man.jpg |
Citaat:
Tenzij het in een koor is, dan heb ik er geen problemen mee. Vet irritant. T.T |
:D He gatver. Doe dat plaatje eens weg.
Ik heb het overigens maar 1 keer gedragen voor een weddenschap. |
Ik kan echt niets bedenken waar ik me voor zou moeten schamen. Is dat ook een schaamteloze bekentenis?
|
Citaat:
Citaat:
|
:D Laisve
|
Hhaahahaha Laisve _O_
|
met schaamte: Ik weet niet of ik nou wel of niet ook op jongens val.
|
Je kan toch ook bi zijn, Rode Panda? Ik heb wel eens met een jongen gezoend om te kijken of het beviel. Geen slechte ervaring maar ik kwam er wel meteen achter dat ik niet van de herenliefde was. Is trouwens ook geen schaamteloze bekentenis maar dat volledig terzijde.
|
Ik vind het stiekem erg humoristisch dat zeemeeuwen bij wijze van delicatesse duivenhoofden eten.
|
bij afwezigheid van een nagelknippertje werk ik mijn teennagels wel eens bij met mijn tanden
|
Citaat:
|
Vroeger was ik nerd:O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben een WoW addict
|
Ik ben ooit van mening geweest dat Fall Out Boy een goede band was.
|
Ik maak weleens een foto van mezelf.
|
Ik maak wel vaker dan weleens een foto van mezelf.
|
Als ik alleen in de auto zit vind ik het fijn om een CD met musicalmuziek op te zetten en heel hard mee te zingen. :o En ik ben in een duister verleden misdienaar geweest. :bloos:
Citaat:
Citaat:
|
dat eerste. alleen schaamte ken ik niet, dus dat streepte ik maar door.
|
Is ook nergens voor nodig hoor.
|
nou, als we allemaal bi bekentenissen gaan doen
|
:D
|
Ik niet hoor! Is dat nu een bekentenis?
|
:o het is me toch, mja zit er wel soms mee bla
|
Zullen we een praatgroepje oprichten Panda?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |