![]() |
Game consoles
Wii, Playstation 1/2/3, Nintendo DS, Xbox, PSP
Je kent ze wel! Welke is het leukst? Of gewoon de PC? |
Heb nu PC maar heb genoeg van het tweaken dus nog ff van me vakantie genieten en dan sparen voor PS3
|
uhm
PC, Nes, Snes, Sega, Playstation, Playstation2, Xbox, Wii, GameBoy, GameBoypocket, GameBoy Advanced en NintendoDS maar doe er bijna niets mee afentoe DS in de auto en vooral pc. MMORPG's |
volgens mij is het allemaal een beetje zo dat je de eerste paar weken elke dag speelt, en daarna kijk je er niet meer naar om.. Best zonde van het geld, maar je kunt het natuurlijk altijd nog op marktplaats zetten..
Verder heb ik alleen de Wii en NDS, Wii doe ik nooit meer (zo'n half jaar al niet meer gedaan) en NDS nu nog wel, maar ik ben bang dat het steeds minder wordt.. |
ik heb
-GameBoy Pocket -GameBoy Color -GameBoy advance -Gameboy advance SP -Nintendo DS -GameCube -Wii -PC Nu gebruik ik vooral Wii; en NDS op reis, of in de auto oid. Ik kan niet egt zeggen of PS of XBOX beter is omdat ik het niet kan vergelijken ;) |
zon beetje alles
-commodor64 -nes -snes -alle gameboy versies -wii -nintendo64 -Xbox -en soms PS2 |
PC, en soms PS3, maar ik ben niet zo'n gamer meer ;)
|
Super Nintendo
|
ik heb:
-gameboy color -gamecube -psp -wii en mijn favoriet in dit rijtje is geen minder dan de wii natuurlijk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |