![]() |
Vraag voor de jongens
Ik vroeg me af: wat vinden jongens/mannen ervan dat vrouwen zo intensief bezig zijn met lijnen? Vinden jullie het nodig of vinden jullie mollig ook mooi?
|
Tieten!
|
ik stel voor dat je met voorbeeld pics komt want mijn beeld bij het woord mollig zou wel eens kunnen verschillen met die van jou.
verder, te is nooit goed he. te dun, te dik, te obsessed, te laks. het irritantste zijn trouwens vrouwen die miepen dat ze vadsig zijn maar er dan vervolgens geen fuck aan doen. stfu of skip die big mac. |
:D Ik dacht in eerste instantie aan lijnen als de verbinding tussen punten..
|
Ik zou echt niet kunnen vallen op te dik of te dun echt alleen maar rond het normale gewicht iets erboven/eronder is niet heel erg maar misschien is het een fase:O
|
Citaat:
Ik moet bekennen dat ik vroegah ook wel zo was, maar toen was ik sowieso heel erg apathisch en vond ik alles kut. Inmiddels boeit het me niet meer. Ik ben best vadzig, maar ik hou gewoon van eten. Niet extreem though, want ik weeg al ongeveer 10 jaar hetzelfde. En zolang ik geen moeite heb met trappen op rennen of teringhard fietsen zie ik niet waarom ik er iets aan zou doen. Ik ben gezond en hoe ik eruit zie boeit me ook niet bijster veel. Ik heb niet het idee dat ik ineens een lekker wijf word als ik wat kilootjes kwijt raak, dus waarom zou ik. Tenzij ik ooit een fat-girl waddle ontwikkel, dan begin ik METEEN met lijnen, want dat is echt het ergste wat er is. (n) |
Ik heb eigenlijk ondergewicht, maar daar zie je niks van. Ik heb gewoon een normaal, gezond, slank vrouwenlichaam. Ik word soms wel een beetje chagrijnig van m'n heupen want die vind ik raar omdat ze niet echt rond zijn ofzo :confused: Maar daar is niks aan te doen.
Ik vóel me trouwens wel vadsig soms, maar dat is alleen als ik te veel vette/ongezonde dingen op een dag eet. En als ik ongesteld ben natuurlijk. Ik eet normaal, ik maak me eigenlijk nooit druk om wat ik eet (behalve dus achteraf soms, maar de volgende ochtend is dat gevoel ook weer weg). Ik vind het altijd echt heel vervelend als vrouwen zeuren over hun gewicht. Ik bedoel, kijk nou niet naar die getalletjes maar naar het lichaam zelf. Iedereen heeft een andere bouw en sommigen zijn misschien zwaar, maar misschien zijn het wel spieren die dat gewicht maken, niet het vet. |
Citaat:
ik ben normaal nooit zo van de oude garde, maar de vrouw die mijn kinderen baart moet toch enigszins een lekker vruchtbare rubens zijn met mooie brede heupen :y |
Citaat:
het mag wel wat meer zandloperesque zijn van mij :p |
Citaat:
|
Ik val niet op dik maar kinderlichaampjes zijn echt uit den boze :nono:. Ik heb inderdaad liever iemand met rondingen zoals Katherine Heigl in plaats van een schraal exemplaar à la Nicole Ritchie.
|
Citaat:
|
Ik denk dat het grotendeels tussen de oren zit bij vrouwen.
Te dun en te dik zijn beide niet leuk. Alles er tussenin is prima imho. |
Gezonde levensstijl > Lijnen.
|
Citaat:
|
Zoals Jamie Eason.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als er maar een lekker kontje op zit.
|
'k Vind het soms inderdaad soms verschrikkelijk. Toegegeven, het aantal vrouwen (ook mannen, maar daar gaat het hier niet over) met overgewicht stijgt enkel maar, maar de meeste 'dikke' vrouwen die ik ken zeuren enkel maar over hun gewicht en doen er niets aan. De niet-dikke vrouwen die ik ken zeuren meestal ook over hun gewicht zonder dat daar reden toe is.
|
eerlijk gezegd val ik gewoon niet op super dunne meiden/vrouwen. Dat vind ik er op de een of andere manier gewoon ongezond uitzien... alsof je thuis te weinig eten krijgt. Dit klinkt misschien heel raar, maar zo denk ik er echt over. Gewoon een beetje vet is niks mis mee!
|
liever wat te zwaar dan te dun, maar de grens tussen te zwaar en te dik ligt bij mij al bij een kilotje of 5-7 overgewicht.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |