Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Vraag voor de jongens (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1763703)

Rivka 14-07-2009 21:11

Vraag voor de jongens

Ik vroeg me af: wat vinden jongens/mannen ervan dat vrouwen zo intensief bezig zijn met lijnen? Vinden jullie het nodig of vinden jullie mollig ook mooi?

sabrosa 14-07-2009 21:22

Tieten!

BendeBen 14-07-2009 21:26

ik stel voor dat je met voorbeeld pics komt want mijn beeld bij het woord mollig zou wel eens kunnen verschillen met die van jou.

verder, te is nooit goed he. te dun, te dik, te obsessed, te laks.

het irritantste zijn trouwens vrouwen die miepen dat ze vadsig zijn maar er dan vervolgens geen fuck aan doen. stfu of skip die big mac.

shoebuddy 2.0 14-07-2009 23:40

:D Ik dacht in eerste instantie aan lijnen als de verbinding tussen punten..

Sherlock 14-07-2009 23:42

Ik zou echt niet kunnen vallen op te dik of te dun echt alleen maar rond het normale gewicht iets erboven/eronder is niet heel erg maar misschien is het een fase:O

Trimm Trabb 15-07-2009 02:34

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 29462748)
het irritantste zijn trouwens vrouwen die miepen dat ze vadsig zijn maar er dan vervolgens geen fuck aan doen. stfu of skip die big mac.

Zeg 't ze Ben!

Ik moet bekennen dat ik vroegah ook wel zo was, maar toen was ik sowieso heel erg apathisch en vond ik alles kut.
Inmiddels boeit het me niet meer. Ik ben best vadzig, maar ik hou gewoon van eten. Niet extreem though, want ik weeg al ongeveer 10 jaar hetzelfde. En zolang ik geen moeite heb met trappen op rennen of teringhard fietsen zie ik niet waarom ik er iets aan zou doen.
Ik ben gezond en hoe ik eruit zie boeit me ook niet bijster veel. Ik heb niet het idee dat ik ineens een lekker wijf word als ik wat kilootjes kwijt raak, dus waarom zou ik. Tenzij ik ooit een fat-girl waddle ontwikkel, dan begin ik METEEN met lijnen, want dat is echt het ergste wat er is. (n)

Alyssia 15-07-2009 08:03

Ik heb eigenlijk ondergewicht, maar daar zie je niks van. Ik heb gewoon een normaal, gezond, slank vrouwenlichaam. Ik word soms wel een beetje chagrijnig van m'n heupen want die vind ik raar omdat ze niet echt rond zijn ofzo :confused: Maar daar is niks aan te doen.
Ik vóel me trouwens wel vadsig soms, maar dat is alleen als ik te veel vette/ongezonde dingen op een dag eet. En als ik ongesteld ben natuurlijk.
Ik eet normaal, ik maak me eigenlijk nooit druk om wat ik eet (behalve dus achteraf soms, maar de volgende ochtend is dat gevoel ook weer weg).

Ik vind het altijd echt heel vervelend als vrouwen zeuren over hun gewicht. Ik bedoel, kijk nou niet naar die getalletjes maar naar het lichaam zelf. Iedereen heeft een andere bouw en sommigen zijn misschien zwaar, maar misschien zijn het wel spieren die dat gewicht maken, niet het vet.

Rationeel 15-07-2009 09:07

Citaat:

Peace&cookies schreef: (Bericht 29462661)
Ik vroeg me af: wat vinden jongens/mannen ervan dat vrouwen zo intensief bezig zijn met lijnen? Vinden jullie het nodig of vinden jullie mollig ook mooi?

ik val wel op mollig. modellen en/of gespierde vrouwen zijn gewoon niet mijn ding. maar er zijn er zat die dat juist wel weer mooi vinden.

ik ben normaal nooit zo van de oude garde, maar de vrouw die mijn kinderen baart moet toch enigszins een lekker vruchtbare rubens zijn met mooie brede heupen :y

BendeBen 15-07-2009 09:47

Citaat:

Rationeel schreef: (Bericht 29464195)
ik val wel op mollig. modellen en/of gespierde vrouwen zijn gewoon niet mijn ding. maar er zijn er zat die dat juist wel weer mooi vinden.

ik ben normaal nooit zo van de oude garde, maar de vrouw die mijn kinderen baart moet toch enigszins een lekker vruchtbare rubens zijn met mooie brede heupen :y

NSFW (als je in de 17e eeuw woont)

het mag wel wat meer zandloperesque zijn van mij :p

Rationeel 15-07-2009 10:00

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 29464278)

dat is gewoon een kerel met een dikke reet :D

White Trash 15-07-2009 11:17

Ik val niet op dik maar kinderlichaampjes zijn echt uit den boze :nono:. Ik heb inderdaad liever iemand met rondingen zoals Katherine Heigl in plaats van een schraal exemplaar à la Nicole Ritchie.

Barabas 15-07-2009 13:16

Citaat:

BendeBen schreef: (Bericht 29464278)

gadver :|

EvilConduct 15-07-2009 14:00

Ik denk dat het grotendeels tussen de oren zit bij vrouwen.

Te dun en te dik zijn beide niet leuk. Alles er tussenin is prima imho.

Mobius 15-07-2009 18:36

Gezonde levensstijl > Lijnen.

Vice 15-07-2009 18:51

Citaat:

Peace&cookies schreef: (Bericht 29462661)

Het is natuurlijk niet het één of het ander. Ook met een gezonde levensstijl zonder te lijnen houd je een strak figuur.;)

Mobius 15-07-2009 19:16

Zoals Jamie Eason.

Pannekoeketrut 15-07-2009 19:39

Citaat:

White Trash schreef: (Bericht 29464571)
Ik val niet op dik maar kinderlichaampjes zijn echt uit den boze :nono:. Ik heb inderdaad liever iemand met rondingen zoals Katherine Heigl in plaats van een schraal exemplaar à la Nicole Ritchie.

shit, ik las catherine keyl. :|

White Trash 17-07-2009 08:00

Citaat:

Pannekoeketrut schreef: (Bericht 29466506)
shit, ik las catherine keyl. :|

:D

arPos 19-07-2009 00:04

als er maar een lekker kontje op zit.

obiwan 23-07-2009 14:35

'k Vind het soms inderdaad soms verschrikkelijk. Toegegeven, het aantal vrouwen (ook mannen, maar daar gaat het hier niet over) met overgewicht stijgt enkel maar, maar de meeste 'dikke' vrouwen die ik ken zeuren enkel maar over hun gewicht en doen er niets aan. De niet-dikke vrouwen die ik ken zeuren meestal ook over hun gewicht zonder dat daar reden toe is.

Panopticon 26-07-2009 11:44

eerlijk gezegd val ik gewoon niet op super dunne meiden/vrouwen. Dat vind ik er op de een of andere manier gewoon ongezond uitzien... alsof je thuis te weinig eten krijgt. Dit klinkt misschien heel raar, maar zo denk ik er echt over. Gewoon een beetje vet is niks mis mee!

Tonsillitis 26-07-2009 16:00

liever wat te zwaar dan te dun, maar de grens tussen te zwaar en te dik ligt bij mij al bij een kilotje of 5-7 overgewicht.

Barabas 26-07-2009 20:10

Citaat:

Tonsillitis schreef: (Bericht 29501915)
liever wat te zwaar dan te dun, maar de grens tussen te zwaar en te dik ligt bij mij al bij een kilotje of 5-7 overgewicht.

Laat je ze daarvoor op een weegschaal staan ja?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.