![]() |
ingegroeide haar?
Hallo,
Ongeveer twee weken geleden de schaamstreek bijgeschoren en 2 á 3 dagen daarna een klein rood plekje dat er een beetje uitziet als een pukkel. Had al wat rondgekeken en denk dat het een ingegroeide haar is. Bevestiging of informatie? Groet Daniel |
Een klein rood plekje, dat heb je weleens.
|
Uh ja, dat is een ingegroeid haartje. Niets ernstigs, gaat wel weer over. Je kunt ingegroeide haartjes een beetje voorkomen door na het scheren om de dag ofzo te scrubben.
|
Je kan ook proberen deze haar er gewoon uit te peuteren met een pincet, doet even wat meer pijn, maar verhelpt het wel sneller..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik nou de enige die vindt dat ie zich aanstelt en dat het waarschijnlijk niet eens een ingegroeide haar is maar gewoon een pukkel van het scheren? :confused:
|
het jeukt bij mij altijd als de tering:P
|
Citaat:
|
hmm.. ik had even over het woordje schaamstreek heen gelezen :P
|
Citaat:
|
Kan idd gewoon irritatie / wondje van scheren dat is gaan ontsteken / pukkel zijn.
Als je het haartje kunt zien zitten dan is het wel logisch ;) Maar als je er geen last van hebt, fijn laten zitten als 't een pukkel is, gaat vanzelf over. Anders kun je zoals hierboven gezegd (voorzichtig) met pincet/naaldje het haartje eruit wippen. |
Citaat:
|
Het kan een in gegroeide haar zijn, maar meestal is het gewoon de irrietatie van je huid.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |