![]() |
Hey!
Hallo allemaal!
Ik ben Mirella en ik ben 15 jaar. Het leek me wel leuk en handig om van deze site lid te worden:) Ik ga volgend jaar naar 5VWO. Ik houd van dieren, acteren, dansen en zingen. Groetjes! |
15 jaar en 4VWO?
Veel plezier in ieder geval. |
goeiedag
|
Ja dat is mogelijk Bored2death, sommige mensen slaan nog wel eens een klas over of hebben de stempel 'vroege leerling'.
Verder, welkom. Welk profiel heb je? Vast iets als N&G he? ;) |
Nee helaas, ik heb C&M gekozen;) Ik houd niet zo van natuur- en scheikunde..
En ik ben idd een vroege leerling:P |
Hey, ik heb me ook net 5 minuten geleden geregistreerd en ben een vroege leerling. Ik ga naar havo5 en ben nog 15 jaar. Wordt wel bijna 16.;)
|
Welkom;) maar je kan ook een eigen topic aanmaken
|
C&M, dat is al beter! Met welke vakken?
|
Dat is jong inderdaad, nu al 5vwo. Goed hoor (Y)
Overigens, we hebben sinds kort een subforum dat speciaal voor forummers onder de 18 is. Mocht je dat leuk vinden, kijk dan even hier: http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=132 |
Citaat:
|
Aardrijkskunde is toch niet verplicht bij C&M? Ik dacht dat je kon kiezen tussen ak en maw. Geschiedenis, 1 creatief vak en de rest (wiskunde, moderne vreemde taal etc) zijn wel verplicht. Al is het systeem sowieso een beetje raar, ik had tot het eind van dit jaar zowel tekenen als handvaardigheid.
|
zozo hoogvliegertje :P welkom
|
Citaat:
|
Ik ben ook 15 en 5 vwo, maar ik heb een klas overgeslagen.
Zo raar is dat niet :D Wel vervelend met uitgaan enzo.. Je mag alles net iets later dan je klasgenoten! |
Haha dat kan ik beamen. Al heb ik echt het belachelijkste ooit gedaan, eerst een klas overgeslagen, daarna blijven zitten wegens teveel spijbelen. Oftewel, ik zit nu weer met leeftijdsgenoten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42. |