![]() |
Wat is het allerleukste spel dat je ooit hebt gespeeld..?
Stuur hieronder een bericht met de naam van het allerleukste spel dat je ooit hebt gespeeld. :D
|
De sims 2. ( 3 heb ik nog niet , maar die is vast wel beter. xD )
|
Ja, een hoger getal moet natuurlijk wel beter zijn. Anyway, Zelda OoT blijft voor mij het beste.
|
"stuur hieronder een bericht"
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelda TP
|
Diablo 2.
|
Zelda Alttp > Oot
|
Citaat:
|
Dungeon Keeper.
|
battle for middle earth 1
|
Majesty en Submarine Titans <3
|
Citaat:
|
Ooh OoT was idd gaaf xD Een vriendin van mij had dat spel, als ik daar was gingen we dat altijd spelen :D
N64 ftw |
Chrono Trigger
|
Theme Hospital vond ik wel erg leuk.
|
Meeste gespeeld denk ik Starcraft :o
meeste plezier/lol denk ik aan de Monkey Island series of aan Leisure Suit Larry (1 - 7) |
Citaat:
|
Crusader: No Remorse heb ik de beste herinneringen aan. Was een erg goed spel, zeker voor die tijd.
|
Ohja, vergeet ik daar mooi even Grim Fandango (Y)
|
Zelda OoT en Chrono Trigger :)
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=3kVZ1sJZ9lo http://www.youtube.com/watch?v=npBRexcoMxs&NR=1 echt super! |
Citaat:
|
Lastige keuze tussen Dungeon Keeper en Black & White.
|
deus ex 1, gewoon het beste spel ooit period.
|
TES IV: Oblivion
|
Ik snap nog steeds niet echt waarom Oblivion zo opgehemeld wordt. Niet dat het een slecht spel was, maar de afwerking ervan is zo beperkt.
Morrowind > Oblivion |
Citaat:
|
Pfff, das een lastige. Ik denk dat ik de meeste lol gehad heb met Baldur's Gate :)
|
D2:LoD qua speeluren, Black & White qua originaliteit, McGee's Alice qua concept, graphics en meeleven met het personage. Maar ik ga binnenkort eens Planescape: Torment checken dus misschien verandert dat laatste nog. En verder:
Citaat:
|
Hm... StarCraft denk ik dat dit toch wel gaat winnen voor mij. Qua speluren zeker onovertroffen, het verhaal en de tussenstukken waren ook goed gedaan en Battle.Net was ook erg gaaf destijds (y)
|
Zelda & the phantom Hourglass & Animal Crossing; Wild World
|
Omdat OoT zo'n enorme clichékeuze is, kies ik voor Sentinel Returns en/of Alpha Centauri. Of Yoshi's Island.
Spoiler
|
Citaat:
|
De gameplay is zo goed als identiek aan die van oblivion? Dat is als zeggen dat je de gameplay van fifa '08 beter vond dan die van '09 ;p
|
^ Dat mag je best zeggen. :P
We hebben trouwens al eerder en in andere topics geconcludeerd dat freakin' een enorme Oblivion-fan is. |
Call of Duty 4. Vrijwel alles klopt aan dat spel. Kan daarom niet wachten op Modern Warfare 2.
|
Citaat:
OT: Welke games de beste indruk hebben achtergelaten: - Toonstruck - Final Fantasy games - Diablo 1+2 - Half-Life |
Betrayal at Krondor
Freespace FF7 Zelda Diablo |
pc = dungeon keeper
snes = duck hunt super nintendo = kirby's dream land gameboy = river king |
Citaat:
|
Citaat:
Poeh hee. Chrono Trigger, Dungeon Keeper, Final Fantasy IV zijn nog altijd favorieten van mij die het niet snel gaan verliezen. |
final fantasy 8, gevolgd door 7, 9 en 10-1 :)
|
Grim Fandango, Monkey Island serie of gewoon Super Mario World. Dacht op dat moment namelijk dat een spel nooit meer beter zou worden.
|
The sims 3, Roller Coaster tycoon 2(vond 3 niet zo veel aan) Pokemon (Gameboy/DS) en Harry Potter and the orde of the fenix (DS)
|
Zelda OoT voor de n64
Grim Fandango voor de pc |
De spellen van de Total War serie en toch ook wel Super Mario Bros 3
|
en Age of Empires II die speel ik af en toe nog steeds met vrienden over LAN! beste uit die serie!
|
Warcraft 3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |