![]() |
Asian Drama :D
Topic voor mensen die van K/C/T/J/etc.-Drama houden :D
Eerste drama ever watched was Hana Kimi (taiwanese versie). Heel toevallig via Crunchyroll (ooit zo'n geweldige site) op gekomen. Sindsdien ben ik hooked :D (Zal vast lang duren voor er een reply komt :| ) |
nou zou ik je dan eens een handje helpen met een upje? :)
als films als oldboy, hero, house of the flying daggers en crouching tiger, hidden dragon ook meetellen, dan houd ik er zeker wel van. rare humor, rare liefdes, mooie omgevingen, over-the-top vechtscenes etc... |
Ah, house of flying daggers heb ik gezien :) wel leuk. Net zoiets is The Banquet (volgens mij heette hij zo), ook wel leuk. Maar ik ben toch niet zo'n fan van die films die zich in de oude tijden afspelen : ). Ik kijk liever naar een film in een wat modernere setting.
Bedankt voor het upje :3 |
full house en the devil beside you :bloos:
|
Zui hao de shi guang
Woman in the Dunes Oasis Kikujiro Etc. |
Beetje vreemd topic. Asian drama-series zijn wat heel anders dan de films die er spelen.
|
Wie heeft het over series? :confused:
|
mja de topicstarter noemt eigenlijk alleen een serie. maar wij laten ons niet beperken!
|
Ichi the Killer... dramaaatisch! ;)
|
oe, en samurai pizza cats :)
|
Citaat:
|
Ah, nu snap ik het. Nooit gehoord van dat hele begrip.
|
het topic stond ook al een tijdje droog, dus ik denk ik bump het even met een aantal mooie films. maar het mag niet baten ;)
|
Koreaans drama: Coffee Prince!! <3
|
ooh een drama topic\o/
mijn favs: Koreaans: beethoven virus, alhoewel wel een beetje lang Japans: Nodame cantabile <3, Great teacher onizuka <3, Beach boys <3, Kamisama mou sukoshi dake T_T, Life <3 en verder was proposal daisakusen was ook wel oke(Y) ik moet ook nog eens aan ichi ritori no namida beginnen maar ik ben zo bang dat het te zielig is ;-; |
Ik vind de meeste Aziatische films/series meestal bagger. Begrijp me niet verkeerd, ik kom hier niet om te zeuren. Maar ik vind dat de meeste Aziatsche acteurs, en VOORAL de actrices vreselijk acteren. Het is zo nep. Dat op enkelingen na, natuurlijk. Er zitten klassiekers tussen, maar de meeste vind ik knap slecht. Ik heb er wel een paar gekeken, uit verveling. Die ene film van Super Junior was trouwens wel een beetje grappig :')
Als je iets hebt om me van gedachten te laten veranderen, kom maar op. :'D |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |