Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   problem (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1764221)

PiNkDeViLaNgEl 18-07-2009 11:18

problem

ik heb een probleem als ik 's avonds lig te vinger wil ik het leifst zo hard mogelijk kreunen :rolleyes: alleen dat kan niet want ik heb 2 broer en een moeder die dat dan kunnen horen . in mijn kussen kreunen helpt ook nie .

en er is nog iets ik ben altijd bang dat ze oppeens de deur open doen want ik ben de sleutel van mijn kamer deur kwijt:( en als ik bezig ben kraakt mij bed heel er alsjebleif geef me tips

angstig meisje van 12

Charlene7 18-07-2009 11:49

o robin tog :O
uuuhmm...
doe het voor je zelf in je hooft,
sgat ik eb ut ook!!
uuhm, doe in ene knuffel miss!1 ofzo
geen idee sorry

see you on scool!!

Qimm 18-07-2009 11:49

doe het eens als er niemand thuis is, of zet je radio lekker hard, en je kunt ook ergens anders vingeren dan in bed om het kraken te voorkomen. Bijvoorbeeld in de badkamer, kan de deur ook op slot. (y)

opgelost.

PiNkDeViLaNgEl 18-07-2009 17:54

Citaat:

Charlene7 schreef: (Bericht 29475103)
o robin tog :O
uuuhmm...
doe het voor je zelf in je hooft,
sgat ik eb ut ook!!
uuhm, doe in ene knuffel miss!1 ofzo
geen idee sorry

see you on scool!!

charrie dat werkt niet]

arPos 18-07-2009 23:43

goed topic

fizzle-fluffy 19-07-2009 00:21

Als je bed zo kraakt, doet het dat waarschijnlijk ook als je in bed ligt te woelen en te draaien. Dus daar kijken ze vast niet van op. Ja, tenzij er inderdaad gekreun bij komt kijken. Muziek opzetten is een idee ja (en dan niet met oordopjes in :p). Zou ik alleen niet 's avonds laat doen. Maar heb je ook geprobeerd bijvoorbeeld ergens in te bijten of te knijpen in plaats van te kreunen?

duivelaartje 19-07-2009 10:30

Gewoon het kreunen inhouden? ;) Maar anders inderdaad muziekje aan of gewoon doen als je familie niet thuis is.

DBZ 19-07-2009 14:32

Met je broers is het misschien nog lekkerder:eek:

PiNkDeViLaNgEl 19-07-2009 15:00

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 29477076)
Als je bed zo kraakt, doet het dat waarschijnlijk ook als je in bed ligt te woelen en te draaien. Dus daar kijken ze vast niet van op. Ja, tenzij er inderdaad gekreun bij komt kijken. Muziek opzetten is een idee ja (en dan niet met oordopjes in :p). Zou ik alleen niet 's avonds laat doen. Maar heb je ook geprobeerd bijvoorbeeld ergens in te bijten of te knijpen in plaats van te kreunen?

ja maar dat werkt niet er goed

PiNkDeViLaNgEl 19-07-2009 15:01

Citaat:

DBZ schreef: (Bericht 29478570)
Met je broers is het misschien nog lekkerder:eek:

hallo ik bedoelde dit sirrieus hou je stomme opmerkinge voor je

DBZ 19-07-2009 16:25

Hehehe, sorry, maar ff serieus dan:p
Beter kan je het doen als je alleen thuis bent(en dat is moeilijk met twee broers), of gewoon op de wc en dan kan je iig kreunen als er niemand in de buurt is. Verder is er vrij weinig aan te doen:(

annoniempje 19-07-2009 18:29

Dan kan je kreunen als er niemand in de buurt is?

Ik denk dat als iemand thuis is (wat met zo'n grote familie meestal wel voorkomt) en die hoort gekreun uit de badkamer, dan kijken ze sowieso raar naar je de volgende keer. Want of je geniet onwijs van poepen of je doet daar iets anders. En je moet voorstellen dat gekreun in wc/badkamer vaak toch harder klinkt ivm echo daar.

Maar probeer het idd dan als niemand thuis is. Zal miss niet vaak gebeuren, maar dat lijkt mij de enige manier. Of je moet gewoon nooit meer vingeren tot je op jezelf woont:)

Kivat 23-07-2009 22:37

Mijn bed kraakt ook, maar voornamelijk als k beweeg, en ja als ik mezelf bevredig soms ook.

Oplossing; heel je matras en bodem even weg, daar de schroeven even los, en dan stevigvast, bijmij werkt dit.

tha killa 24-07-2009 01:25

ik ben ook 12 (maar dan een jongen)
mijn bed kraakt ook en mijn deur kan ook niet op slot...
mij maakt het eigenlijk niet uit of iemand het ziet :)
ze moeten gwn "onder ogen zien" en gwn accepteren
dat kinderen rond onze leeftijd dat doen , tog?

annoniempje 24-07-2009 16:54

Citaat:

tha killa schreef: (Bericht 29495548)
ik ben ook 12 (maar dan een jongen)
mijn bed kraakt ook en mijn deur kan ook niet op slot...
mij maakt het eigenlijk niet uit of iemand het ziet :)
ze moeten gwn "onder ogen zien" en gwn accepteren
dat kinderen rond onze leeftijd dat doen , tog?

Dus als jij zit te masturberen en je moeder/vader/broer/zus komt de kamer binnen stormen dan vind je het niet erg? Geen schaammomentje?

En ga je dan gewoon door of neem je dan wel even pauze? Want ik kan mij niet voorstellen dat het je niks doet dan...

tha killa 25-07-2009 15:29

Citaat:

annoniempje schreef: (Bericht 29497446)
Dus als jij zit te masturberen en je moeder/vader/broer/zus komt de kamer binnen stormen dan vind je het niet erg? Geen schaammomentje?

En ga je dan gewoon door of neem je dan wel even pauze? Want ik kan mij niet voorstellen dat het je niks doet dan...

euuhmmm....
ik zou me dan wel ff schamen... ( paar min ofz)
maar dan vindt ik het wel normaal dat ze het begrijpen datn kinderen op onze leeftijd dat doen als ze ons betrappen
maar waarschijnlijk wordt je tog nooit betrapt -.-''
ik hoor de trap en de deur beneden ook....
ik heb daar neit echt last van
alleen als mijn bed gaat kraken ofz (in de avond)
of als me zusje ofz ziek is en ik zit op me kamer

hanno62 23-08-2009 11:04

meid je doucht je towg elke dag.

doe het daar gewoon dan kan je een beetje kreuen want de douche staat aan en niemand kan je betrappen

Mark 23-08-2009 22:06

Radio hard aan vind ik wel een goeje. Verder misschien een bordje op je kamerdeur:

1 keer kloppen voor Arie
2 keer kloppen voor Michael
3 keer kloppen voor <je eigen naam>

Hopenlijk snappen ze de clue.

Charlene7 31-08-2009 11:30

Citaat:

Mark schreef: (Bericht 29596102)
Radio hard aan vind ik wel een goeje. Verder misschien een bordje op je kamerdeur:

1 keer kloppen voor Arie

hee die is wel goed:P

fizzle-fluffy 31-08-2009 14:50

Ik snap hem niet?

Rivka 31-08-2009 18:12

Citaat:

fizzle-fluffy schreef: (Bericht 29622209)
Ik snap hem niet?

Freyja 31-08-2009 18:22

Citaat:

Mark schreef: (Bericht 29596102)

1 keer kloppen voor Arie

clou *O*

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.