![]() |
Blunders
Welke blunder heb jij vandaag begaan?
Speciaal voor fantome :P Mijn blunder van vandaag was op het werk aan de lopende band werd gezegd dat ik bij één bord geen groente moest opscheppen en jawel wat doe ik schep groente oepsie de blunder van fantome van vorige week: Terwijl ze aan het skypen was de computer uitzetten omdat ze hem toch niet meer nodig had... |
hmm... wat moet ik hier nu weer van denken?
Vandaag geen echte blunders begaan overigens.... ;) |
Citaat:
|
Ik heb de deur naar de keuken dichtgedaan toen ik wegging, waardoor een hond en een kat niet bij het hondeluik konden. En toen heeft de kat dus boven op het tapijt gepiest. Kut.
|
Gisteravond ben ik blijkbaar tegen de deur gelopen. De deur is nog heel, maar ik heb wel een mooie bult.
|
[QUOTE=light fighter;29475987]Welke blunder heb jij vandaag begaan?
:pvandaag niet hahaha:p ;)maar in het verleden ben ik een keer:oeh.....:o.....:o:o:o :onee ik:odurf:oniet:o |
Dat komt mooi uit, want het interesseert ook niemand.
|
Citaat:
|
Ik ging naar het zwembad en er waren op het veld allemaal ligbanken neergezet, waar ik heel enthousiast naartoe liep. Kwam er een medewerker naar ons toe: 'Kan ik jullie helpen?'
'Nee hoor, het lukt wel.' 'Dat geloof ik, maar deze ligstoelen kosten 4 euro per dag.' Achteraf gezien was het best duidelijk dat het een betaald iets was. :') |
Citaat:
Dat heb ik weleens gehad met de gasaansluiting. Dan doe ik hem uit uit veiligheid en dan staat er nog een pan op het vuur. Citaat:
|
Ik heb water over de laptop gegooid. Dus ik ga het komende jaar bezig zijn mijn moeder af te betalen. -O-
Ik had namelijk geprobeerd uit een winnie de pooh-glas te drinken, maar het was leeg. Dus ik ruim de glazen op. Ik pak het winnie de pooh-glas tussen ringvinger en pink en probeer tussen mijn andere vingers nog een glas te pakken, waardoor het glas kantelt. Zit het helemaal vol met water. En het ging over het beeldscherm en het toetsenbord en de laptop is best wel kapot. :( (er stonden twee pooh-glazen op tafel dus he) |
Naar fizzle. :(
Ik wist vandaag tijdens het doen van een langzame slalom om te vallen. Knap altijd weer. En altijd als er twee instructeurs naar staan te loeren met hun koffie. |
Citaat:
Vandaag kwam ik voor de eerste keer op de snelweg en ik durfde niet één hand los te laten om m'n vizier dicht te maken... :bloos: |
Citaat:
En vallen vanuit bijna stilstand is niet pijnlijk. De enige reden om mee te vallen met de motor is als je benen niet zo wijd kunnen dat de motor er op zijn kant tussen past (bij mij het geval), waardoor de motor je evenwicht verprutst. Want die voeten heb je allang op de grond, maar net iets te laat om het gewicht nog tegen te kunnen houden. |
op vakantie de deur kapot gemaakt :x
|
Gisteren.
In zat in de Deutsche Bahn en had een speciaal kaartje dat goedkoper was omdat je aan bepaalde treinen gebonden was, als je dan een trein mist omdat de vorige trein vertraging had, moet je naar het loket voor een nieuwe uitdraai.en Toen kwam er een controleur. Ik gaf hem mijn kaartje en presenteerde meteen de nieuwe uitdraai, zodat ie wist dat ik in deze ''verkeerde'' trein mocht zitten. Hij zei dat dat geen kaartjes was, dus ik ging hem helemaal uitleggen hoe dat zat met die nieuwe uitdraai en bla bla bla. Hij bleef volhouden dat het geen kaartje was en zetten een steeds strenger gezicht op. Toen ik het na een paar minuten echt niet meer hield, kwam het ineens in me op dat de vriendin die mijn kaartje voor me gekocht had, me twéé papiertjes gegeven had. Dus toen rommelde ik in mijn portemonnee en al blozend toverde ik een ander vel tevoorschijn: het treinkaartje. Het andere was een ding waar alleen de treinen en tijden op stonden, als ik éven iets beter gekeken had had ik had kunnen zien. :o:o:o |
Lol :D
|
Er was een vrouw iets aan het afwassen in de keuken. Ik kende haar niet, dus ik vroeg of ze de schoonmaakster was. Bleek ze een huurdster te zijn. OMG shame :bloos: ze was vet beledigd :(
Nu is het wel weer goed trouwens hoor. Maar oei! |
We hadden in een restaurantje gegeten in een Frans gehucht, en de auto stond op een weg met een helling van 15%. Ik moest terugrijden. Er stonden andere mensen bij hun auto en het was stikdonker en ik was nerveus, ENFIN, de hellingproef ging niet zo soepel. De banden kregen geen grip en het kwam niet in me op om nog even te remmen, dus ik gaf alleen maar veel gas en ik stond een flink aantal lange lange seconden met oorverdovend gierende banden op de plaats voordat de auto wegschoot. De hele weg terug heb ik oh my god neeee omggg ik schaam me dood gemompeld :'( :o :o
|
(:D) :bloos:
|
Citaat:
|
Vanochtend was ik in alle staten omdat ik mijn eindbeoordeling van mijn stage nergens meer kon vinden, en ik die vandaag uiterlijk moest inleveren. Hele studeerkamer overhoop gehaald, niks gevonden. Daarna miste ik ook nog mijn trein, dus ik had al helemaal een kutgevoel.
Uiteindelijk heb ik tijdens het wachten op de trein mijn oude stagebegeleidster maar gebeld, die was gelukkig aan het werk, en ze zou de beoordeling vandaag nog naar me mailen, wel zonder handtekening dan, maargoed, beter dan niks. Ik op school docent zoeken, natuurlijk nergens te vinden... Uiteindelijk haal ik mijn map uit de tas, pak er een paar papieren uit, en tada: mijn eindbeoordeling. http://deslyxie.nl/forum/images/smilies/facepalm.gif |
Vandaag was niet zo erg, vrijdag wel :o 2 flesjes verkeerd om aan een apparaat gekoppeld en daarmee 3 dagen werk echt gewoon verknalt :'( Heel erg :o
|
Wat voor werk dan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |