![]() |
Eet jij wel eens in bed..? xD
Haii mensen,
Eten jullie wel eens in bed..? ikwel. & ik wou even weten of het erg raar is :p dus reactie'ss..? |
Ja soms maar daar heb ik daarna altijd spijt van, kruimels in bed :p (n)
|
Nee, want dan moet ik eerst naar beneden, eten halen, dan weer helemaal naar boven om het op mijn bed op te gaan eten. Jullie begrijpen wel dat dat te veel moeite is, en ik dat daarom dus niet doe.
|
ja soms, en tis totaal niet raar
toch lekker afentoe? |
Soms, meestal als het me gebracht wordt.
|
jah wel is alsk snachts eet en er is niks leuks te forummen en wel wat bleuks op tv
|
Heel af en toe, meestal lig ik alleen in mijn bed om te slapen.:P
|
Mijn vriend wil me nog wel eens ontbijt op bed brengen, dus ja, ik eet wel eens in bed.
Zie niet in wat daaraan raar zou moeten zijn? |
één keer per jaar ontbijt op bed, met m'n verjaardag en bij m'n vriend zo af en toe een bakje chips voor de tv en wat drinken maar verder niet.
|
Toen ik nog bij m'n ouders woonde redelijk vaak :) Dan bracht m'n Paps terwijl ik aan het douchen was een boterham met hagelslag en iets te drinken naar boven en kon ik dat opeten tijdens aankleden / tv kijken / computeren.
Nu eigenlijk alleen maar op zondag als ik en m'n lief ontbijt op bed doen. Omstebeurt moeten we afbak croissantjes halen om op te eten terwijl we tv kijken in bed ;). |
Ik eet eigenlijk nooit in bed, in verband met de kruimels!
|
Best vaak wel, en dan kijk ik tegelijk ook tv. Nooit last van kruimels, ik eet braaf boven m'n bord :P
|
Ik eet nooit in bed, kruimels kruimels...zo vies als je daarin dan weer moet gaan slapen :p
|
Ja, want ik heb op m'n kamer een veel mooiere tv dan m'n ouders beneden hebben staan :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |