![]() |
Schuren.
Heee,
hebben jullie misschien tips om schuren nog leuker te maken..? Alvast thanx. (: |
staalwol in je broek stoppen?
|
Schuren?
|
Spoiler
vanaf 1:55 verder de tip van kristaco :) |
Euhw, doe het met iemand die je leuk vindt?
|
heb vorige week geleerd dat het in ieder geval een stuk makkelijker is als je voor het schuren het hout goed ontvet. Dan raakt je schuurpapier minder snel verstopt. maar ik denk niet dat we het over het zelfde hebben nu.
... ik kom uit de verkeerde generatie vrees ik :D |
Citaat:
Maar hoe het leuker kan? Geil zijn ofzo? Of kan je ook schuren in je eentje? Dan uuh, aan iets spannends denken..? |
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, zeehond xD
|
En we gaan weer ontopic! :cool:
Anyway, ik geloof niet dat ik je daarmee kan helpen. Schuren op zich kan al leuk zat zijn, maar hoe je het ehm, nog spannender kan maken? Really do not know. |
Minder drinken.
|
schuurpapier in je broek?
|
Wij hebben bijvoorbeeld haken opgehangen zodat je het gereedschap mooi aan de muur hebt, en een leuk randje langs het dak knapt je schuur ook enorm op! Maar je kunt natuurlijk ook een simpel likje verf op de schuur smeren.
NOU VOORUIT DAN, ontopic: je kunt bijvoorbeeld voorover bukken tijdens het schuren, of buik tegen buik schuren. Of andere dansvormen leren. De charleston is erg leuk voor op feestjes! |
Waar is de tijd gebleven dat tieners gewoon met het gezicht naar elkaar toe gingen schuifelen, bij voorkeur met een halve meter ertussen? :( Ik vind het echt niet normaal dat van die hitsige pubers tegen elkaar op staan te rijden in een kroeg. Als je nou 30 bent en in Las Vegas, à la, maar 15 en in de buurtdisco? Blaaaa.
|
jesus mina, gebeurde in mijn tijd ook al vollop, dat schuren..
|
'mijn tijd' :D
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik weet niet hoe je het leuker wilt hebben, maar een minirokje zou het wel geiler maken voor de jongen (of meisje) waarmee je schuurt. Dat is natuurlijk volkomen normaal voor een 15 jarige! :| (nja ik denk dat je niet veel ouder kunt zijn aangezien dit topic..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dansen is toch sowieso één grote orgie op de dansvloer?
|
Wtf, dit topic. :D
Ik had nog nooit van schuren gehoord. Ik heb echt geen idee wat ik hier mee aanmoet, om eerlijk te zijn. Voor een jongen maakt het waarschijnlijk niet zoveel uit, zolang a certain 'area' maar 'geschuurd' wordt (hoewel het vrij pijnlijk klinkt. :D). |
gewoon die billen tegen dat kruis nooooh
|
Broek uit doen?
|
Ik noem het: de apendans.
|
Citaat:
|
Ik zie geen reactie van de TS sinds de openingspost. Misschien heeft ze genoeg informatie? TS, reageer eens!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |