![]() |
Achternamen
Ik ben op zoek naar leuke achternamen,
en dan het liefst nog van docenten, bijvoorbeeld een docent die Meneer Platzak heet, Misschien kun je ook bijnamen er bij zeggen, of zeggen waarom de achternaam zo grappig is, bij meneer platzak is het omdat hij juist heel rijk is. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. XX |
Wij hadden een biologieleraar die Hans Biogans genoemd werd. Zo heette hij niet, maar veel mensen wisten niet eens hoe hij echt heette. Er waren zelfs ouders op ouderavonden die hem aanspraken als Meneer Biogans. :D
|
Er zat een meneer Naar bij ons op school. Hij gaf geloof ik Levensbeschouwing en hij was heel erg aardig.
|
mevrouw de Man:rolleyes: , en op mijn broer zijn school zat ook nog een Frodo, maar da's geen achternaam.
|
Wij hebben een meneer spijkers en een mevrouw hamers :P.
|
Onze docente voor Nederlandse heette Mevrouw Kruishaar haha
|
Ik had een meneer Staartjes die ook nog eens op de beroemde Aart leek, wat een held (Y)
|
Wij hebben een meneer Baardman met een glad gezicht, maar da's niet zo bijzonder.
|
Wij hebben een mevrouw Van der Drift. ^^ Ze is wel goed trouwens.
en we hebben ook een Gerrit (Pieter) Gerrits. |
Citaat:
|
Wij kregen trouwens een nieuw schoolhoofd en een nieuwe biologieleraar, en die heetten Op 't Einde en Van 't Padje. Dus toen heette ons nieuwe lerarenteam Op het Einde van het Padje. :cool:
|
Meneer Onrust en Mevrouw Storm. Beide teamleiders in de onderbouw bij ons op school. 'Storm en Onrust in 1 kamer..' wordt er bij ons op school altijd gezegd ;)
|
Leraar Dick Bruin.
|
Meneer Wegman :]
|
Peter Celie was mijn economie docent
|
Frans Engels, en hij gaf Duits.
|
Citaat:
Een meneer Karremans (die Frans geeft), mijn ex-aardrijkskundeleraar heette Tjoelker, meneer Windig, de tekenleraar... |
Citaat:
|
ik had een leraar die Wiet Fukking heette.. die gaf ook duits
|
Wij een leraar die Lindenhovius heet.
Iedereen noemt hem Blindendovius xD En Lopulissa > Klompelissa(zij was toen heel vroeg met crocs)/Lompelissa Oh ja en een mevrouw Cocky Voorhuis (Voorhuid) xD |
|
marco Cock die engels gaf:P
|
meneer Quaihagens ( kwaai hagens uitgesproken ) en da was de meest plezantste lrk. op school.
en meneer uitebroeck |
Uiteindelijk had de lagere school bij ons (lang gelede) twee directeurs, met allebei dezelfde voornaam...
meneer Schittekat en meneer Meyvis kortweg de kat en de vis... |
Citaat:
fail :D zelfde school |
Oh wij hadden ook een mevrouw Voskuil.
Dus Kotskuil Kotsruil Slaat nergens op maar goed :P |
Van Der Slikke... Hij is nu op non-actief gezet, omdat hij aan meisjes had gezeten xD
|
Citaat:
Ik ken trouwens iemand die Frans Persoon heet, ook wel apart. :p |
ik had een meneer winkel meneer planken meneer spijker
|
Citaat:
|
Wij hebben een Eikmeier, ze heeft Duits.
Iemand kwam toen met de naam Eikelkleier. :'D |
Mr. de Pijper heette mijn mentor.
|
meneer de Groot.
hij geeft scheikunde en is ook nog eens echt groot |
Mevrouw Moraal.
Ze geeft nederlands. |
Een docent bij ons heet met er voornaam Hannie. Die noemen we Hannie hangtiet:) (ze heeft namelijk eeeeeeeeeeeeeeerg grote boobs)
|
wij hebben op school een mevrouw Kip (geeft nederlands) en een meneer Knegt (geschiedenis en maatschappijleer). Omdat wij een leraar hebben met een heel lange baard (zon sinterklaasbaard :D) zeggen we wel eens: Sinterklaasje kom maar binnen met je Knegt. Ook hebben wij een mevrouw Tanahatoe.
|
Ik moest eens samen met een meisje kaartjes verkopen voor een schoolfeest. Daarbij moesten we ook de namen opschrijven van de leerlingen die iets hadden gekocht. Is er een meisje met de achternaam Pijpers, gaat dat meisje naast me helemaal stuk. :')
|
Geen docent(e) maar een boek! Justin Case (Just in case, snappie??)
|
Wat dacht je hier van:
Mevrouw Schelhaas Meneer Vuurpijl Meneer Karsens (hij is alleen leuk omdat ik 2 jaar lang dacht dat hij Cassis hete, net als de gelijknamige bosvruchten frisdrank. |
Oude Middelbaar:
Van Londen (Engels) Spijkerman (Techniek) |
Meneer de Koe (Muziek)
Mevrouw de Haan (Gym) |
wij hebben op school een lerares die heet ruckstuhl(rukstoel)
|
Onze K&C lerares heet mvr. koekoek :D
|
meneer hol hebbenwij :DP
|
Mevr. Krikke was een stagaire.
|
We hadden vorig jaar ene mevrouw modderkolk
en dit jaar hebben we schinkelshoek, maar noemen haar schimmelkoek |
mijn tekenlerares heet Hangoor...
Wij hadden eerst een Gymleeraar met de afkorting OT (noemden hem otje) |
Meneer Prikkel