![]() |
slipknot
een vriend van me zei: "uhm... i heard they broke up into two different bands... this guy at hottopic told me when i wuz bying a shirt... u mite not care... but duz anyone kno if itz tru? "
nou? wete jullie iets meer? |
zijn gewoon side-projects... Stone Sour (Corey, Jim) Murderdolls (Joey) & DowntheSun (Shawn)... kwestie van een beetje pauze inlassen :D
|
oooooooooooooooow
|
Slipknot wil bij een optreden met ingewanden van beesten gaan gooien:
Citaat:
Mijn mening over slipknot is eerder in een recentie vrij goed verwoord: Citaat:
|
Citaat:
zwaktebod |
Citaat:
|
als het enige wat je over slipknot kan zeggen 'teringherrie' is, ben je geen goede metal-recensent. Slipknot is best goed en kan behoorlijk technische muziek schrijven. kloar.
|
Citaat:
totaal geen compositie, maskers uit horrorfilms?...laat die gast eerst es een beetje echt verdiepen in een band voordat ie zo'n recensie durft te schrijven.... al met al wel leuke woordkeuze, maar et slaat nergens op |
Citaat:
Ziek. Beetje flauw hoor, "kijk ons eens shokerend zijn". :rolleyes: |
boeien, KISS deed het jaren geleden ook, mensen schockeren, is toch allemaal show
en over die recensie.....ik ben geen groots slipknot fan, maar die gasten kunnen wel een partij strakke muziek neerzetten zoals weinig andere bands dat kunnen, dus die recensie is nogal waardeloos |
Citaat:
|
slipknot vind ik ook nix moet ik toegeven...
ik wil toch iets meer melodie in muziek |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
its all about the money.....
"hoe kunnen we zo veel mogenlijk geld uit onze jonge fans persen...." |
Citaat:
|
"Slipknot wil bij een optreden met ingewanden van beesten gaan gooien."
Ziek.. Maar je moet iets om aan meer fans te komen als je die soort muziek maakt. Ze doen maar hoor. Ik vind het allemaal goed. Zolang ze dan maar kinderen die jonger zijn dan 18 niet meer binnenlaten bij zo'n optreden. |
Citaat:
|
ach schijt aan dat shockeren. Er zijn zat bands die veel verder gaan.
Maar die recensie is wel een van de slechtste die ik ooit over slipknot heb gelezen. Wanneer je een recensie schrijft, haal je daarin voordelen en nadelen naar boven en blijf je niet eindeloos doordrammen op nietszeggende subjectieve meningen. En wat dat uit elkaar gaan betreft: ze nemen blijkbaar een jaartje pauze om aan hun side-projecten te werken. |
Joey van slipknot speelt nu in de MURDERDOLLS en daar ga ik naar toe, en waarschijnlijk kan ik dan met joey (en de rest) op de foto en met ze praten enzo.
vet koel!!! |
woohoo.
|
Citaat:
|
Wat is er in Duitsland gebeurd dan, ben benieuwd nu.
|
Citaat:
|
sommige liedjes van Mate, Feed, Kill Repeat zijn wel leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het begon allemaal leuk maar naarmate ze populairder werden zijn ze gewoon lomp gaan doen , ze doen er alles aan om de show vet te maken maar ze vergeten waar het om gaat....... de muziek
|
Citaat:
joey speelde altijd al in de murderdolls hoor. Geweldig dat je met die goden kan praten zeg. het moet een eer zijn om met die mensen te praten die niet van deze wereld zijn, die niet van vlees en bloed zijn en geen lucht ademen. |
goden >? meer een stelletje randdebielen
|
Citaat:
|
o dan is het oke gast (y) haha
|
Citaat:
Ga jij nog naar Converge? |
Murerdolls roelen 'k ga waarschijnlijk ook ze bekijken, misschien wel met ze neuken. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Dude ik ben de Grote lesbische vrouwelijke forumslet in een mannenlichaam, ik mag alles. :D |
Citaat:
maar goed we hadden het over slipknot (ik schakel gewoon snel over van onderwerp, vanwege mijn emoties) |
Citaat:
iig word 15 sep de eerste hc die ik weer is gaat checken . let it burn ( nog nooit van gehoord ... is het wat ?) |
Citaat:
Maar Converge, ken je die band? Die is wel cool, beetje artistieke chaoscore |
Citaat:
|
converge ben ik niet helemaal weg van...dus ik zie nog wel
let it burn .... ken je er op moshen ? |
:D
Jupzzz je kan er op moshen! |
Citaat:
|
Rick: ga jij naar Converge?
|
Let it burn:
Rocking hardcore from New Jersey. Let It Burn blend the power of late eighties old school hardcore with a full on rock 'n roll feel. The melodic and catchy songs remind somewhat of Kid Dynamite. Their debut MCD/10" was already well received and got really good critics, but this new record defenitly puts their earlier works in the shadow. A massive production and melodies that will make shake your boottie. |
Ik ben als het goed is bij Converge ja, zoiets wil ik niet missen! :D
|
Citaat:
ik heb net gereserveerd in arnehm en ga misschien ook nog in tilburg haha |
Ik sta als het goed is bij allebei op de gastenlijst :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |