![]() |
Op welke forumer lijk jij het meest?
Dit kan qua innerlijk, uiterlijk, postgedrag, whatever zijn.
Ik heb het idee dat ik nogal one of a kind ben hier. Maar misschien denken jullie daar anders over. :p Ik gooi Allysia en Sens altijd bij de 'jonge meisjes zonder ava'. :p Maar ik verwar ze niet echt. En momenteel denk ik bij alles wat pip post dat het Kazet is door die ava, maar dat telt niet. |
Ik haalde jou vroeger altijd door elkaar met zowel Chick Rock als Lisa, maar nu ik hier langer zit niet meer.
En zelf, ik heb geen flauw idee. :s Edit: Soms identificeer ik mezelf een beetje met Chick Rock omdat zij ook ziek is. |
Citaat:
|
Ik ben helemaal uniek.
|
Citaat:
|
Niemand.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt met niemand.
|
Soms op Sylph, maar die is weg. Soms op Fizzle.
|
Je moet het neit hebben over op wie je zelf lijtk want je vindt jezelf nooit op iemand lijken.
Als we doen wie lijkt er in het algemeen het meest op elkaar dan kan ik hele groepjs maken *O* Want dat had ik serieus -O- * Heel groepje mini's die door elkaar wandelden, een of twee jaar geleden. Met racing dutch en coolkast en dun hout enzovoorts. * Heel groepje anonieme dames rond de 20, een half jaar geleden ofzo. Met quis, chick rock, sherco, enzovoorts. * Heren die af en toe binnenwandelden, ook ongeveer een half jaar geleden: Matige muis, Laisve, Kopmuntkip, MartinV, enzovoorts. De meesten zijn nu geen probleem meer, eigenlijk. Overigens haalde ik vroeger, 2,5 jaar geleden dan ofzo, Tink en trass door elkaar en ze hadden ook nog allebei een blauwe avatar :o |
Ik ben uniek.
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, Havock lijkt op mij.
|
:D
Ik vind mijzelf ontzettend veel op Solero lijken. Bijna identiek. |
Ik vind jou, Tink, op een of andere manier iets van Sidhe weg hebben.
En Stefenootje idd wat van Fizzle. Mezelf vind ik op niemand lijken, maar ik schijn in het echt op heel veel mensen te lijken. Ik krijg regelmatig de vraag of ik soms een familielid die <insert name> heet, want daar lijk ik dan zo op. Best apart, ik heb dus een onorigineel uiterlijk :p Misschien lijk ik qua postgedrag wel op Minke omdat we allebei zo overtuigd zijn van ons gelijk op theatergebied en dat de ander graag duidelijk maken :p Maar verder lijken we in het geheel niet op elkaar :D |
Citaat:
Zie, we verschillen! |
Qua postgedrag lijk ik niet op heel veel mensen denk ik.
|
goh geen idee, ik denk dat mensen over mij moeten zeggen dan dat ik zoiets over mijzelf zeg.
|
Flyaway en ik hebben erg dezelfde schrijfstijl en vaak als we over hetzelfde dichten, komen we met dezelfde metaforen, rijmwoorden en grapjes. Maar niemand zou ons uiterlijk of postgedrag door elkaar kunnen halen :D
|
Citaat:
|
Nou ja sommige mensen weten het wel van zichzelf, maar dit soort topics lopen er meestal op uit dat mensen het over andere zeggen ja! Ik kan me ook wel vinden in wat Lisa zei over die anonieme dames en heren. :D
|
dat lijkt me een strak plan
|
Ik lijk wel een beetje op fizzle qua humor en eh, tsja. Ik identificeer me wel met fizzle. En met Trimm Trabb ook omdat die heel veel dezelfde dingen leuk vind als ik. Qua uiterlijk lijk ik naar mijn idee niet echt op iemand.
|
Ik vind fizzle en cs juist tegenpolen van dezelfde leeftijd.
|
Laten we het topic dan veranderen --> ''Op wie van de bovenstaande forumer vind jij hem/haar lijken''.
Lisa --> Severus Qua postgedrag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:bloos:
Ik vind jou het meeste lijken op.. white trash. |
Citaat:
Edit: oh ik heb hem opgezocht! Ja hij is ook wel een beetje normaal ja (Y) |
Dat is een forumer en nu mag je niet na mij posten want dat moet de volgende doen, en dan zeggen op wie ik lijk.
|
Citaat:
Edit: ik vond Lisa altijd op CR lijken maar nu iets minder omdat ik ze ''beter ken''. |
Citaat:
Oh de volgende moet Lisa vergelijken!! |
Citaat:
En volgende moet dus met mij vergelijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Archont <-> Solero.
Zelf al gezegd, maar ik haalde ze regelmatig door elkaar :o |
Quis vroeger met Sherco.
Havock heel vroeger met deadlock. |
Ik kon vroeger ook nooit de "mini's" uit elkaar houden, net zoals Lisa dus. En verder vind ik Balance qua uiterlijk een beetje op een vrouwelijke versie van Lucky Luciano lijken (tenminste, wat ik op foto's heb gezien), maar wat postinhoud betreft zijn ze natuurlijk wel verschillend.
Het meest verwarrende voor mij is als mensen een heel erg op elkaar lijkende avatar hebben of kort na elkaar veranderen, dan moet ik altijd weer even nadenken wie het ook alweer is, of nadenken dat het twee verschillende personen zijn. En ik verwar Pippeloen nu steeds met Mephistopheles omdat ze zijn oude avatar heeft. :( |
Ik verwar Lisa altijd met Miekjuh.. Geen idee waarom :bloos:
En Martino vind ik op Martinv lijken, komt ws door de naam :D |
Ik verwarde Chick Rock en Quis eerst nogal met elkaar.
|
JONGENS :mad: in dit topic moet je zeggen op wie de forumer boven je lijkt.
|
Oke. Lisa, ik vind jou op Miekjuh lijken :D
Zo beter?:rolleyes: |
Ik moet bij Abzg ook vaak aan Fizzle denken :confused:
|
Citaat:
Ik weet zo gauw niet wie ik op wie vind lijken. Qua uiterlijk vind ik mezelf het meest op Kunst lijken. En bij Alyssia moet ik aan Flyaway denken. |
Ik vind mezelf op geen enkele andere forumer lijken, eigenlijk.
|
Allure lijkt op Missy.
Ik stel me bij beide voor dat ze constant een hoge staart hebben enzo. |
Citaat:
Lisa lijkt op... lastig. Misschien een beetje op sterrenmeisje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |