![]() |
Internet Explorer 8 - Probleem met downloaden
Elke keer als je klaar ben met het downloaden van een bestand krijg je het volgende scherm:
http://i31.tinypic.com/1jupvs.jpg Het probleem is dat dit kopieren bij mij wel meer dan 10 minuten duurt, ongeacht de grootte van het bestand Het rare is dat er steeds 0 items en 0 bytes staat... Eerst had ik er geen last van...maar nu ineens wel. Het is erg irritant, want in die tussentijd kan je je browser ook niet gebruiken :| |
Firefox.
;) |
Citaat:
En eerst had ik er geen last van, dus het moet ergens door komen :confused: |
Dan kun je misschien dit proberen. De schrijver van het artikel heeft het wel over IE7, maar volgens mij maakt dat voor de oplossing niet zoveel uit.
Een andere oplossing is er denk ik niet, aangezien zelfs Microsoft erkent dat het door de combinatie Vista+IE komt. Het enige wat je kunt doen is symptoombestrijding, bijvoorbeeld door gebruik van een andere browser of dat programmaatje uit het artikel hierboven. |
tja dat is ook mijn conclusie trouwens.
|
... heb je misschien in de internet opties de map veranderd waar IE 8 het heen download ?
|
Citaat:
|
Overigens is IE8 wel volledige troep, als ik kijk hoe het functioneert. Vaak dan open je een IE8 venster, en dan kan ie de pagina (Google hebben we als startpagina) niet openen.
Daarom ben ik blij dat ik gewoon Firefox gebruik. :P Zijn toch een stuk minder problemen mee... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |