![]() |
Beugel (boven)
He,
K'loop nou met een soort losbeugeltje, en ik crepeer van de pijn... Het hoort zo, maar iemand tips? (Morfine spuiten, heel veel joints, en amputatie's werken neit) |
Oei dat is vervelend. Ik vrees dat je weinig kunt doen. Komt de pijn omdat je beugel strak zit? Dan is het na een tijdje al minder, omdat je tanden dan goed gaan staan. Voor de rest denk ik niet dat je iets kunt doen.
|
Ik denk het wel... Maar het blijft lastig. Als je nou bijvoorbeeld blokjes hebt, kan je er was op doen, tegen het schuren... Maar het zal wel weg gaan.
Bedankt voor je medeleven. |
Het is inderdaad gewoon even doorbijten en wennen. Het zal waarschijnlijk wel wegtrekken.
|
Mja ff niet zo aanstellen, 3 dagen en het gaat wss al weer een stuk beter. Weet niet of zo'n losse beugels ook telkens worden bijgesteld net als slotjes? Want dan zul je nog wel vaker pijn krijgen.
|
Volgens mij worden die ook bijgesteld ja. Dus dan kan het steeds even pijn doen. Maar je moet er idd met een paar dagen vanaf zijn.
|
T gaat nu wel, maar bij het eten is het nog lastig.
Komt helemaal goed, zusje loopt er ook mee, en die had hem eerder:) Da's mijn steun en toeverlaat geworden.:p |
Losse beugels worden inderdaad ook bijgesteld. Anders hebben ze ook geen nut ;) En ja, het is even wennen, maar: Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden.. Dat gezegde klopt toch in veel gevallen ;)
|
Dat gedeelte van de pijn klopt helemaal, nou het mooi-zijn gedeelte nog :)
|
Ja bah, had ik ook altijd met mijn losse beugel. En dan 's ochtends als je gaat ontbijten :|
Het leek net of de tanden bij mij loszaten nadat ik dat ding had gedragen :D maar maak je geen zorgen, het word als anderen al hebben gezegd vanzelf wel minder :cool: |
Ik had vorig jaar een losse beugel (enkel boven) en die deed ook nogal pijn; het voordeel van die losse dingen is dat je er niet overdag mee moet lopen (normaal gezien toch), maar het kan soms wel irritant zijn om in slaap te raken als het echt pijn doet. Ik deed dat spul altijd al een half uurtje voor ik ging slapen in, zodat ik het al wat gewoon was, en zodat de ergste pijn gedaan is. probeer je ook niet te veel te concentreren op die pijn;
Je blijft je zo concentreren en ergeren aan die pijn dat hij mentaal alleen maar erger word; probeer er niet aan te denken, dat helpt normaal wel (als het lukt xD ) het is een periode waar je door moet, ik vond het bij mij wel de moeite waard, als je mijn tanden voor en na bekijkt ;p succes! |
http://www.jouwpagina.nl/fotos/beuge...7UsRVKm_fs.jpg zoeiets heb ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |