![]() |
Waar moet je het over hebben?
Heey allemaal!
Ik heb binnenkort een date met een meisje maar... mijn angst is dat ons gesprek op een gegeven moment dood valt, kortom hebben jullie suggesties waarover ik het met haar kan hebben? alvast bedankt!:D (ps: aan mensen die zeggen dat een gesprek vanzelf wel loopt heb ik niet heel veel, ik weet dat dat vaak zo is maar ik wil gewoon zekerheid;)) |
Ik geef je de zekerheid dat het gesprek niet loopt als je van tevoren onderwerpen gaat zitten bedenken.
|
Citaat:
|
World of Warcraft.
|
tipje; zet de tv aan als het dood loopt. er is vast wel wat op om samen te kijken... en als je dan over die 'ene bekende' gaat praten komt het wel goed ;)
|
dont talk man, just kiss
|
Citaat:
Of, spreek de volgende keer af dat je iets gaat doen. Bios ofzo, of 'n middagje stad. Dat zijn actieve dingen. Dan leer je elkaar ook goed kennen, en je hebt sowieso iets te doen. |
Waar gaat dit echt over, een date klikt of niet. Wanneer het niet klikt gaat het echt niet helpen om door ons voorgekauwde onderwerpen ter sprake te brengen.
Zekerheid van een klik kan niemand je voorafgaand aan de date geven, maar aangezien je zelf al aangeeft dat jullie veel praten zal het gerust wel goedkomen. good luck edit: actief dingen doen is miss idd een goede optie voor wanneer je bang bent dat het stilvalt, ikzelf houd er echter totaal niet van op een eerste date, ik kijk haar liever recht en diep in de ogen;) |
Inderdaad, wat Bartezz zegt, een klik valt niet te voorspellen. Die is er, of die is er niet.
En, tijdens een date kun je elkaar ook diep in de ogen kijken hoor! Romantisch etentje ofzo, haha ;) |
Ik zou me er ook niet te druk over maken. Gewoon gaan en slap ouwehoeren over wie jij bent en wie zij is (hobby's, school, werk enzovoorts lijken me prima onderwerpen) en als er een klik is dan komt het vanzelf wel goed.
Wat gaan jullie eigenlijk doen? |
Als je zelf niet zoveel te melden hebt, zorg er dan voor dat zij aan het woord is. Toon interesse in haar leven (werk, studie, familie, vrienden, hobby's, vakanties etc) en stel haar een heleboel vragen!
|
Ik krijg al een aantal goede tips!
We gaan naar een restaurantje:p Dan zijn we en actief bezig en kan ik haar recht in de ogen kijken:D Zo komt het idd wel goed denk ik:) danku |
Citaat:
Ontopic: Je hoeft niet elke seconde te praten. (y) |
verder nog tips voor de eerste date?
|
Citaat:
|
op die stille momenten kijk je der diep in der ogen tot ze begint te giechelen als een klein schoolmeisje.
als ze je vraagt waarom je niks zegt antwoord je dat je een man bent en maar 1 ding tegelijk kan. |
Citaat:
danku! (Ze is trouwens nog ''klein'' en ik ook (allebei 13 jaar) |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als je het zo ziet wel:P
maar dan eet ik toch niet, 't is trouwens morgen dus dan zien jullie resultaat |
ah nee hè. dan moet ik morgen weer naar dit topic gaan om te kijken
|
Even voor de nieuwsgierigen:
Ik ben gisteravond dus met dat meisje naar een restaurant gegaan.(pizza gegeten:) ) Toen gingen we naar het strand(@ Noordwijk) naar de zonsondergang kijken en hebben we nog gezoend:):):) Daarna met haar mee naar huis gefietst en toen zelf naar huis gegaan. Een groot succes dus:P, en idd, praten ging eigenlijk helemaal vanzelf wanneer we dat deden. (is het nu de bedoeling dat dit topic verwijderd wordt?) |
en nu? hebben jullie verkering?:p
|
Goed gedaan. Nu nog een keer afspreken en haar een flinke beurt geven, daarna op naar de volgende chi meid.
|
Citaat:
|
k vind t woord verkering een beetje kinderachtig:(
maar als je t zo wilt zien wel;):P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |