![]() |
1 Maand lang zonder masturbatie!
Het word een hel, maar het gaat me lukken! :evil:
Wat denk jij? Gaat 't lukken of niet? Begindatum: 28 juli 2009 Einddatum: 28 augustus 2009 Wish me luck *O* Ja stemmers: (y) ~ DePraatjesmaker (ik zelf) ~ DELICIOUS Nee stemmers: (n) ~ sacredrose Als je stemt, wees dan zo aardig om even te zeggen wat je hebt gestemt ;) |
waar zijn alle vorige posts heen??.
maar ik heb gestemd. edit: zie nu zojuist dat je er een ander topic van gemaakt hebt. |
Uiteraard lukt je dat ;)
|
Ik hoop het ;)
|
Haha, mijn steun heb je. Succes ;)
|
Citaat:
dankje |
Edited (y)
PS. Ik ga maar slapen, weltrusten mensen ;) |
Na overleg gaat het topic weer open. Het is uiteraard wel de bedoeling het serieus te houden.
|
ik zeg nee, alleen al omdat het kansloze prestatie is als het je wél lukt :)
waarom in godsnaam? |
dat gaat je zeker lukken want ik kan het natuurlijk niet weten als je een fapje pleegt.
|
Citaat:
|
waarom? En wat zou het een geel forumpje moeten kunnen schelen of jij het volhoudt? En hoe zouden wij dat moeten controleren, als er al iemand behoefte aan heeft, wat ik sterk betwijfel?
|
lukt niet denk ik.
kan dit topic niet gewoon een algemeen topic worden bv; lukt het jou om een maand niet te masturberen.. voor het geval er nog meer mensen op dit vage idee komen en een topic openen... |
Lukt niet.
Heb je trouwen getuigen die je controleren? |
The care is strong in this one.
|
Een maand stelt niks voor?
|
Citaat:
|
Ik heb nee gestemd kan het nooit teleur stellen ;)
mvg, kb |
nee
|
Alsof wij het ook maar zouden kunnen controleren. Ik denk overigens wel dat het makkelijk te doen is, maar ik zie het nut er niet van in.
|
Het ''controleren'' is ook niet nodig... Het aantal ''ja''-stemmers werkt alleen maar als stimulans voor mij.. ;)
|
Maar wat is dan je doel dat je het op het forum post? Natuurlijk is het haalbaar, daarvoor hoef je toch geen poll te openen ;).
|
Citaat:
|
Maak er dan de alombekende 40 dagen van ipv een maand.
En waarom doe je het uitgerekend nu, in de warme zomermaanden waarin ook nog eens talloze meisjes in korte rokjes op straat lopen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
join the club zou ik zeggen. hier kan wel een slotje op, die zat er geloof ik toch al op in eerste instantie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nee gestemt.
|
Nee
|
Als het echt moet kan ik het wel, maar heb nee gestemd :P
|