![]() |
kan sperma ook gasvormig zijn?
daar zaten wij zo een beetje over te filosoferen, wat vinden jullie?
|
Iedere vloeistof heeft een kookpunt, boven het kookpunt wordt de stof gasvormig.
Ja het kan. Probeer het eens uit zou ik zeggen :p edit: het spermavocht kan in ieder geval gasvormig worden. Ik weet niet of spermacellen dan ook gasvormig worden. Misschien kan het, misschien kan het niet. |
nog flink veel rukk'n dus voor ik de theepot vol heb met sperma :>
waar zal t kookpunt ongeveer liggen? |
Het hoeft niet per se te koken...
Zal eerder ontleden... Tis ook nog eens een mengsel, dus dan heb je weer een kooktraject... :p |
Citaat:
|
dat prostaatspul kan misschien koken (zonder kapot te gaan) maar de zaadcellen niet. Die ontleden waarna de onderdelen waarin het verviel op de juiste temparatuur gaan koken.
|
Misschien ontploft het wel :d
|
als je wilt weten of je zwanger kan worden van 'spermagassen': nee, lijkt me moeilijk. of gewoon onmogelijk
|
dan moet het wel heel warm en hoog oplopen :D
ik denk dat het gaat ontleden bij hoge temperatuur :) |
"Ik slik Niet.. Inhaleren heb ik dan weer geen problemen mee" :D
wat fout :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat dachten jullie hier van
het wordt warm,..het vocht verdampt het bindmiddel en de zaad cellen blijven liggen drogen uit koeken aan je theepot vast tot dat ze zwart verschrompelen en de teflon laag van je pan verneuken. (heeft dat zaad toch nog eens mogen neuken) |
je hebt wel sperma in poedervorm
|
Citaat:
puhlease, ga je ook onder je voorhuid wassen! :p |
"Wat ruikt het hier vreemd, heeft er iemand een ruft gelaten?"
"Nee, heb net zitten rukken en dat wat je ruikt is sperma in gasvorm".... :rolleyes: :P Om even serieus te zijn...kzou zeggen, probeer het, wie weet wat voor doorbraak je op wetenschappelijk niveau behaalt. Alleen, zoals al eerder gezegd, niet in je ma's gloednieuwe Tefal-pan met antiaanbaklaag en ehh...ook niet in de waterkoker ;) |
Citaat:
In het scheikundelokaal zeker? :p |
Citaat:
|
zwanger raken door een spermascheet....
|
damn dat is toevallig
ik zag net: op de dag dat jij deze thread plaatste, vroeg ik mij hetzelfde af!! |
beetje destileren met alcohol erbij en je hebt het hippe nieuwe drankje. Suiker erbij en dan drinken ze het in iedere discotheek. :D
|
nou...
kijk... als je een mens tot op het kookpunt brengt, verdanpt die ook nie, dus sperma ook niet :D |
hehe goeie vraag:)
komt er ook nog ooit een antwoord op deze vraag?:) |
Citaat:
|
is toch linke soep hoor.. straks maak je zo een paar meiden buiten zwanger, omdat je was vergeten het raam dicht te doen :D :p
|
haha gasvormige sperma da zou echt te ver gaan
een steekvlam uit je eikel :D |
Citaat:
|
neej , dan heb je dooie zaadjes :P
|
melige topic :)
als ik zwaar stoned ben heb ik wel's 't idee dat der gewoon gasvormig sperma uitkomt (ofwel gewoon helemaal nix, maar kom wel klaar......) |
Flem wat wil je hiermee bereike?? een poederbuks?
|
Citaat:
|
sperma is al dood als je het teveel verwarmt... daarna ontleed het dus...
|
hmm..
nieuw soort dugs? :) |
Volgens mij wordt alleen het water bij 100 graden Celcius gewoon gas. De rest blijft liggen of verbrandt.
Seksualiteit ==> Exacte vakken? |
Citaat:
maar idd. scheiknudde zou wel 'n mooi forum zijn voor deze :) volgens mij als je sperma gaat verhitten verdampt eerst al 't vloeibare in 'n kooktraject, en de vaste bestanddelen ('t is 'n substansie) verbranden ('t is organisch) bij stuk hogere temperaturen |
ha
|
:eek: Geweldig topic! :D
|
dierlijke (menselijke dus) cellen kunnen natuurlijk niet in gas veranderen, de vloeistof wel, maar de zaadcellen zullen absoluut nooit veranderen in een gasvormige stof.
|
Citaat:
|
we komen dr niet echt uit jongens :p
|
Citaat:
|
mjah als jij t zegt
|
Citaat:
|
Flem: Had ik je ook wel kunnen vertellen :>
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar nu deze vraag,
Als je sperma nu "gasvormig" maakt dan ontstaat er dus ammoniak, maar als je het nu weer vloeibaar maakt, krijg je dan weer sperma???? :p FF kijken wat het niveau hier is. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
lollig topic :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |