Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Eropuit! (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=73)
-   -   Hotelbedden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1765824)

anjali 29-07-2009 00:13

Hotelbedden

Liggen jullie daar nou echt op als jullie in een hotel verblijven? Ik vindt dat altijd zo'n vies idee....wie weet wat er eerder allemaal op dat bed is gebeurd en wie er eerder in heeft gelegen.....en dat het gewassen is maakt voor mij geen verschil....hoe dan ook lig je op een bed waar misschien eerder een kindje in heeft geplast of waar eerder een man zonder kleren in heeft gelegen........

AlopiA 29-07-2009 11:46

Ja, natuurlijk lig ik daar dan op! Ik vind dat altijd zo'n onzin, als mensen dat vies vinden. Het enige wat mij interesseert is dat het allemaal schoon is, dus schone lakens, schone badkamer, schone vloer. Alles gewoon schoon, dan maakt het mij niet zoveel uit hoe de inrichting is en of er een vieze dikke naakte man in mijn hotelbed heeft geslapen.
Maak je je dan ook zorgen over het bestek in restaurants? Wie weet wie er voor jou van dat bestek heeft gegeten! En over jouw plaats in de achtbaan? Misschien heeft de dag ervoor er wel iemand zitten kotsen! En wie het muntgeld in je portemonnee allemaal heeft gehad? Misschien wassen ze hun handen wel niet na het plassen! Kortom, dan kun je je overal wel zorgen om gaan maken ;)

Rationeel 29-07-2009 14:01

ik zou toch zweren dat ik eerder vandaag al op dit topic heb gereageerd, maar blijkbaar toch stiekem niet :confused:

kort samengevat kwam het erop neer dat ik me niet voor kan stellen dat je, als je betaalt voor een kamer, je op de grond gaat slapen o.i.d. en dat je je niet zo aan moet stellen m.b.t. hotelbeddenplassers e.d. :)

Pebbles 29-07-2009 14:40

Haha, ik moet er gewoon om lachen zo onzinnig vind ik het :D

En verder helemaal wat Alopia al zegt :)

Ivo 30-07-2009 11:36

Waar moet ik anders op gaan liggen als ik in een hotel overnacht?
Op de bank (die in veel kamers niet eens aanwezig is)? Daar zijn misschien nog wel veel meer vieze dingen gebeurd.
Op de grond? Daar hebben misschien wel tig dronken hotelgasten overheen lopen kotsen...
In de badkuip? Die zal ook wel regelmatig voor vieze spelletjes gebruikt worden.

Ja NATUURLIJK gebruik ik het bed van de hotelkamer. Anders kan ik net zo goed m'n auto gewoon ergens langs de kant van de weg zetten en daar in gaan slapen.

janosch 30-07-2009 12:17

Oh jeetje wat vies:P
zelfs als mensen er ranzige seks op hebben gehad, nee dat weet je niet :P als de lakens maar gewassen zijn, niet over nadenken. Als een koekje op de grond is gevallen en je weet er niks van smaakt hij ook nog net zo lekker. Gewoon gaan slapen :P

Balance 30-07-2009 22:52

Haha precies wat al mijn voorgangers zeggen.
Als de lakens maar gewassen zijn, dan is wat mij betreft al die viezigheid er wel uit hoor. Verder vind ik het té onzinnig om niet in een bed te slapen waar ik wel voor betaal en tenslotte: wat niet weet, wat niet deert.

White Trash 31-07-2009 09:20

Ik zou nooit een tweedehans dekbed kopen ook al is die gewassen maar in een hotel boeit me dat totaal niet, lekker hypocriet :o

AlopiA 02-08-2009 23:51

Offtopic reacties verwijderd. Ontopic blijven aub :)

Andijvie 04-08-2009 18:45

Ik begrijp wel dat het een vies idee kan zijn, maar zelfs áls het vies is, gebeurt er niets met je. Zelfs al wordt een bed niet verschoond en lig je dus onder hetzelfde laken als die dikke, naakte man, dan nog is er niets aan de hand. Fris is het niet, maar je wordt heus niet ziek ofzo.

Ik heb er nooit moeite mee.

igfy 06-08-2009 09:44

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 29531493)
Ik begrijp wel dat het een vies idee kan zijn, maar zelfs áls het vies is, gebeurt er niets met je. Zelfs al wordt een bed niet verschoond en lig je dus onder hetzelfde laken als die dikke, naakte man, dan nog is er niets aan de hand. Fris is het niet, maar je wordt heus niet ziek ofzo.

Ik heb er nooit moeite mee.

Dit dus. Alhoewel ik vroeger als kamermeisje in een hotel werkte en ik dus weet hoe ontzettend smerig sommige hotelkamers achtergelaten worden. Ik probeer er altijd maar niet aan te denken...

Panopticon 06-08-2009 20:59

Pff, dat is toch allemaal niet zo'n probleem. Als het gewassen is, is het toch niet erg.
'Je weet toch niet wat er gebeurd is!'. Tja, misschien heb ik dan geen smetvrees, maar je kunt ook overdrijven. :p
Gewoon erop gaan liggen, niet aan denken, als het gewassen is, is het goed.
Je wordt er toch niet ziek van...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20.