![]() |
Wat kan bij jou bloed onder de nagels weghalen?
Fifa voor de playstation 2! Ik HAAT dat spel, en ik kan tegen mijn verlies daar niet van maar alleen Fifa, die kan mij zo freaking pissig maken omdat dat idiote team niet doet wat ik zeg dat ze moeten doen. :bloos:(n) Ik liet altijd die controllers kraken als het weer eens zover was.
Verder is er vrijwel niks en ben ik een rustige kerel. |
Citaat:
|
Onder andere:
|
dit wordt niet een heel andere topic dan het vervelend/ambetant topic of wel? :)
ik maak me zelf nooit zo druk om dingen, hoewel ik wel veel dingen vervelend vind. en dan vooral (het gedrag van) andere mensen. |
Citaat:
|
Ik kan slecht tegen kritiek.
En als collega's op het werk kritiek tegen me hebben heb ik vaak het gevoel alsof ze neerbuigend tegen me doen en me minder vinden enzo en dan ben ik de hele dag chagarijnig. slecht van mij :o |
je kan beter vragen wat niet want ik ben een erg ongeduldig iemand.
Als iets niet lukt, dan smijt ik met dingen en word ik heel driftig. Als mijn computer niet doet wat ik wil dan word ik helemaal agressief. Verder op m'n werk als mensen me commanderen of gewoon irritant doen zoals 10 keer bellen als je hebt gezegd dat het druk is maar dat je eraan komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
die tyfus kinderen in de straat die van 11:00 tot 21:00 voor mn raam lopen te gillen en te rennen.
toonladders op een viool. om 0900. |
Ben meestal erg rustig en relaxed. Ik weet eigenlijk niet eens waar ik pissig van word, naast mijn broertje. :)
|
Mensen die je iets kwalijk nemen, maar je daar niet op aan spreken. Vooral als je kunt merken dat je iets 'misdaan' hebt, maar in plaats daarvan doen ze poeslief tegen je. *grote ergernis*
|
Ik ben zeer zelden geïrriteerd.
|
Als mensen zich om niks al aan iedereen ergeren en daar verder niks mee doen.
Als mensen zich ergeren aan iemand die zijn muziek hard heeft staan in het OV en er niks over zeggen. Dan kan je lekker lang boos gaan kijken maar mensen zijn niet allemaal even gevoelig voor boosheid-vibes. Hou dan op met je eraan ergeren of zeg er gewoon wat van. |
en toch deed je zo moeilijk om die 5 euro
|
Citaat:
|
Citaat:
|
was niet voor jou
|
Citaat:
|
Citaat:
:o weet iemand hoe je een dubbele punt boven een I of e etc krijgt met een mac? |
Ik kan heel gefrustreerd raken als ik bij het spelletje Mijnenveger de twee laatste mijnen niet kan vinden omdat ze eenvoudigweg niet berekenbaar zijn en dat ik dan moet gokken en dan fout gok en ik het spel verlies terwijl ik zo ver was!
|
Mensen die denigrerend gaan doen als je nee zegt. Argh (n)
|
Citaat:
|
Bussen en treinen die vertraging hebben/te vroeg weg zijn gegaan en apparatuur dat niet doet wat je wilt dat het doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: eh. Soms domheid, en als die domheid gevolgen heeft (dat iets daardoor niet goed is geregeld ofzo) |
Mijn vader die eet. AAAARGH! (Excusez-moi krijg hier altijd pure moordneigingen van.)
Mijn broertje die vragen stelt terwijl ik een FILM zit te kijken! Een zoemende mug om 3 uur 's ochtends (For heaven sake, die beesten slapen echt nooit ofzo..) Een verhaal met een goed plot dat in waardeloze stijl geschreven is! (Zondeee...) Afwasmachine uitruimen (Dit doe ik serieus zo'n 3x per dag en word er ziek van!) Dat was het wel:rolleyes: |
Als je drie keer per dag de vaatwasser uitruimt is het wellicht tijd om wat minder servies te gebruiken.
|
Vergeten te zeggen: Racisten.
En discriminanten :P Vooral op YouTube filmpjes :D |
Het komt weinig voor dat ik NIET geïrriteerd ben. Ik erger me echt aan alles en iedereen.
Vooral mensen, want mensen zijn debiel en zitten me altijd in de weg. |
Dat is vooral moment bepalend. De ene keer kan ik er wel chagrijnig van worden, de andere keer niet.
|
Citaat:
|
Ohja. Mensen die vreselijk kort door de bocht reageren, en anderen over één kam scheren. ('Die mensen doen altijd zus en zo.' Aargh! :mad:)
|
Oh yeah, muggen. Helemaal als ze je om half 6 's ochtends wakkermaken en je om 7 uur je bed uit moet. Dan ga ik een kwartiertje voor me uit zitten staren of hij weer langskomt en als ik hem dan eindelijk dood heb gemept en weer verder wil gaan slapen voor dat lullige uurtje ofzo blijken er nog minstens 2 andere muggen in mijn kamer te zitten. Daar word ik heel, HEEL chagrijnig van.
En ook als ik een film zit te kijken en mijn moeder tegen me begint te praten over wat ik allemaal nog moet doen, helemaal als het dan iets is dat we 'een dezer dagen' samen moeten doen, omdat dat, leert ervaring mij, nooit gebeurt. |
Citaat:
|
Radio's waar je manueel de frequentie moet afstellen, dus waar je met zo'n draaiknop je zender kiezen.
Meestal heb ik perfecte klank terwijl ik naast de radio sta maar als je dan voldaan wegstapt, komt'r opeens allemaal geruis je mooie klank verpesten. Uiteraard stopt het geruis wel wanneer je weer naast je radio staat... Echt zo irritant want je weet pas of je radio juist staat als je weer 'n meter of 2 verder gestapt bent :mad: Citaat:
Bij vrienden enzo geen probleem maar voor familieleden is het verboden om gore geluiden te maken tijdens het eten. Zware moordneigingen! Citaat:
Tijdens m'n laatste examenperiode heb'k eens 12 muggen doodgemept in één nacht (in'n kleine kamer en met gesloten ramen enzo). Heel de nacht bijna niets geslapen bij mug nummer 12 liep ik echt als één of andere gek door m'n kamertje. Alles moest en zou sterven :) |
Muggen. Word ik gestoord van. Vindt mijn vriend overigens heel grappig om te zien.
Die uitdrukking, ik kan niet tegen dingen met nagels (omgeklapte nagels, het geluid van mensen die nagels knippen, waaaaah) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Dingen die niet werken ook. Maar dat heeft iedereen wel. Vooral op de pc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
pro ana sites
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmmm count me in... Ik heb nooit echt moeite gedaan om die websites te bekijken, nu dus effe wel... Ik hoop echt dat al die idiote kinderen zich later heel erg schuldig gaan voelen over dat pro ana gedrag. Dit's echt absurd gewoon... |
Mensen die het vertikken om in de winkel iets netjes terug te leggen.
|
Citaat:
|
Niet werkende computers :mad:.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |