![]() |
Wat ben je aan het...
Eten,
Drinken, Doen, Denken? Ik begin :D Eten: Wethers original of zoiets. Drinken: Groene thee uit een flesje. (er zit een sticker op met 'for export invalid prize winning card'. :confused:) Van het onbekende chinese merk of ander aziatisch land. Doen: Ik ben eigenlijk niks aan het doen, net heb im me even opgemaakt. bored. Denken: ik moet mn webcam maar weer eens terugvinden. |
Eten: niets.
Drinken: limoenlimonade. Doen: ik heb net de tuin, mezelf en de schildpad besproeid. Denken: KOUD! |
Drinken: Bullit Doen: Virtual Villagers, Virtual Villagers 3, My Tribe en Virtual Families spelen. Denken: gghhh. au. ngggg. |
Eten : niks
Drinken : cola zero Doen : HNTM se2 ep1 op youtube aan het kijken Denken : wat zal ik eten vanavond |
Eten: Niets
Drinken: Niets Doen: Matlabscript schrijven voor data-analyse Denken: Kutmatlab |
Drinken: Energy Drink Doen: Zelfbevrediging Denken: Bange meisjes |
Drinken: limonade, maar dat is net op. Doen: forumen en kijken voor een nieuwe tas. Denken: welke tas ik het leukst vind. |
Eten: Heb net een boterham kaas/brie/ham op
Drinken: Sinaasappel en Perzik Nectar (staat er zo mooi op) Doen: Forummen en revalideren Denken: Ik moet verder met die Dali-koe |
Eten: ik heb net een cream&onion rijstwafel op
Drinken: cola Doen: Forummen/msn'en Denken: Wat ik hier moet invullen |
Eten: Het laatste dat ik gegeten heb was een broodje
Drinken: Koffie Doen: Forumen en niet genieten van de zon op mijn balkon Denken: "Wat is dit nu weer voor een soort topique?" |
Eten: Net klaar met mijn eten; rib-eye van de slager en een nieuwe roerbakmix van de appie.
Drinken: Koffie. Doen: Scheurwijdteberekening Denken: Hoe bereken je de exacte scheurwijdte ook al weer? |
Eten: 2 minuten geleden aardbeien
Drinken: water Doen: registreren op dit forum, reageren Denken: dat ik een afspraak moet maken bij de tandarts |
eten: niks
drinken: niks doen: forumen en msnen denken: de vaatwasser moet zo leeg |
Eten: net burrito's gegeten.
Drinken: bier. Doen: muziek luisteren en doelloos rondlopen. Denken: Blugh. En ik moet plassen. |
Eten: Niks
Drinken: Extran Doen: Script Schrijven voor Kunstbende volgend jaar Denken: Waarom hebben sommige mensen een sterretje achter hun naam? |
drinken: niks doen: forummen en musiek luisteren. denken: dat het rustig is vanavond hier. en hetzelfde als dingaantouwtje |
Eten: niks
Drinken: niks Doen: forumen en denken ( ;)) Denken: fantaseren over een droomverjaardag en een leuke jongen die daar dan toevallig rond zou lopen en hoe het dan leuk is :') |
Eten: 'n appel
Drinken: niks Doen: forummen, hyven, MSN'en Denken: motorrijles + theorie-examen, komend weekend, uitslag van CPE, de 2 midweekjes Landal |
Eten: Even niets.
Drinken: net een halve liter energydrink op. Doen: aanwezigheidspremie innen, forummen, intarwebsen. Denken: Dahhhhhh |
Eten: Niks. De koektrommel is leeg. :(
Drinken: Niks, maar mss straks nog een bakkie pleur, want ik moet en zal een opdracht afmaken. Doen: Typerdetyp. Engelse CV schrijft. Typerdetyp. Last van veel stress krijgt. Typerdetyp. Denken: KUUUUUUUUT! Minder dan een week en ik moet ook nog 2 essays. AAAAAAAAAAAH!!!! :( |
Eten: een halve chocolademuffin. De andere helft was gisteravond mijn toetje.
Drinken: koffie en ranja (grenadine) Doen: vooral forumen, zuchten en uitrekken. Denken: muuh. |
Citaat:
Eten: Niks Drinken: koffie Doen: tas inpakken Denken: Zo niet de vissen vergeten voor ik wegga. |
Drinken: thee met te veel suiker. Doen: forumen. Denken: klusjes doen. |
Citaat:
|
Eten: net een pannekoek met brie op
Drinken: Sinaasappel Perzik Nectar Doen: Net wat geharkt, kamer opgeruimd en ja forummen Denken: "Waar slaat die 'doen' op :confused:" |
Eten: niks, zonet yoghurt met cruesli, rozijnen en aardbeien als ontbijt.
Drinken: water. Doen: forumen, tv kijken, straks wassen draaien en opruimen. Denken: 'Rot op stomme schilders!' |
Eten: niets
Drinken: koffie Doen: forummen Denken: kut, ik moet ook nog wasjes draaien, want mijn ondergoed is opperdepop |
Eten : niks
Drinken : het laatste restje cola zero Doen : blowen en can_of_be aan het luisteren Denken : dat ik cola moet kopen en moet wassen en hoe ik daar zin voor ga maken ;x |
Eten: niks
Drinken: koffie Doen: Kijken hoe matlab simulaties runt Denken: Ik wil weekend |
Niks, niks, dit, "wat een stom topic".
|
Net een heerlijke zelfgemaakte pizza opgegeten
Met thee Ga zo werken Mr Soija is niet erg aardig bezig. |
Eten: liga
Drinken: water Doen: forummen, muziek luisteren, elektronica uitzoeken, emailen, chatten Denken: ik kan niet kiezen |
Eten: niks.
Drinken: niks Doen: forummen, luisteren naar een CD die ik in Parijs heb gekocht, etc. Denken: morgen maar weer eens een keertje naar Aken. |
Citaat:
|
doe dan aapje2
Eten: Tostie Drinken: niks Doen: msn Denken: wtf |
Eten: Niks ^^
Drinken: Niks ^^ Doen: msn, muziek beluisteren ^^ Denken: Djeezes ^^ ik moet men nagels dringent lakken :) |
eten: napoleons
drinken: water doen: Friends kijken en forumen denken: weinig |
Eten: restjes die een maaltijd voor moeten stellen
Drinken: water Doen: eten en forumen, like duh. Denken: Pfft ik moet nog veel mensen terugmailen/-smssen. |
Eten: Ik ga zo pizza eten :)
Drinken: Nothing Doen: Vloggen (poging tot :o) Denken: Shit waarom doet mijn YT account het niet. |
Eten: Chocolade
Drinken: Ranja Doen: nadenken Denken:ik moet naar de kapper |
drinken: niks doen: beetje forumen en msnen denken: hooooofdpijn :mad: |
Eten: net nog sushi.
Drinken: niets. Doen: luisteren naar Jimi Hendrix. Denken: ik maak me zorgen. |
eten : niks
drinken : cola light doen : sms'en denken : dat m'n broek vervelend zit |
eten: niks, ik zit proppievol
drinken: koffie met twee zoetjes (eindelijk koffie *O*) doen: radio luisteren en forumen denken: ik verveel me een beetje. Misschien blijf ik wel op tot mijn huisgenootje thuiskomt. |
Citaat:
- spa blauw - forummen, mafia wars en muziek luisteren - dat ik straks lekkere salade ga maken :bloos: |
Eten: biefstuk
Drinken: koffie Doen: james bond :) Denken: wat een held <3 |
eten: zelfgemaakte appeltaart met slagroom
drinken: cola zero doen: zeuren denken: auwauwauw |
drinken: water doen: youtube-en denken: ik wil wat gaan doen. |
drinken: vieze icetea doen: browsen op deviantart denken: moet zo mn tekeningen op de pc zetten. |
Drinken: Niets Doen: Forumen, chatten Denken: Waarom heb ik in godsnaam dit nummer op gezet terwijl ik vantevoren weet dat ik er verdrietig van word? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17. |