![]() |
Check deze nieuwe clip van de (nog onbekende) hiphop band Lowbudg'
Hallo allemaal!
Ik wil jullie vragen om ff naar onderstaande link te gaan en de clip ('Kleine dingen') van de hiphop band Lowbudg' Limburg te bekijken! Wanneer je deze clip bekijkt help je Lowbudg' een optreden op het SOLAR festival in Roermond te winnen! Ik ben benieuwd naar wat jullie er allemaal van vinden! http://www.nextbestband.nl/media/11775303 |
Grappig hoor. Wel is het moeilijk te verstaan door de combi van limburg en slechte audio kwaliteit. Niet echt mijn pakkie an w.b hiphop maar +1 for teh effort.
|
lijkt best veel op extince.
ik ben er zelf niet zo van, maar als je dan toch hipper-de-hopt, doe het dan in het nederlands (y) |
Behalve het accent wat enigzins overeenkomt hoor ik geen gelijkenis met extince.
|
als jij het accent enigszins vindt overeenkomen dan snap ik ook waarom je geen gelijkenis hoort in de (stijl van de) nummers :)
de boys kunnen niet ontkennen dat ze vast veel naar hem geluisterd hebben, want ze zijn weldegelijk beïnvloed. |
:D
|
Bedankt voor jullie reacties!
nog anderen? |
geen reacties meer?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat vindt de rest!?
|
geen idee, maar zeg eens: vinden jullie zelf niet dat jullie wel een beetje lijken op extince, qua sound en beat? :)
|
uh weet ik niet, ik zit zelf niet in de band ;)
|
:S
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08. |