![]() |
recente luister/kijk dossiers in de aanbieding
Hi wie heeft resente luister/kijk dossiers nodig?? Voor duits heb ik 10 en voor frans 5 programma's gekeken.
Plaats hier een berichtje en ik stuur ze je zo snel mogelijk toe |
zet ze gewoon op s.com? scheelt mailen, en mensen die niet op 't forum komen maar wel op het werkstuk-gedeelte kunnen het ook zien.
|
ja, ik wil graag die van duits hebben!
ik weet niet hoe lang ze duren of wat voor opdrachten je hebt moeten maken??? maar ik wil het wel graag hebben! m'n email is: lin_is_hier@hotmail.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil ook wel erg duitse verslagen
|
sorry vergeet me mail adres : esmiralda45@hotmail.com
|
ik ben zeer geintresserd in franse luisterdossiers.
als je ze me zou willen mailen, heel graag. gr. kevin E-mail is: ikweetniks@hotmail.com [Dit bericht is aangepast door keko (06-01-2002).] |
Ik wil graag die franse luister dossiers.
johaniozo@hotmail.com |
je kan mij ook wat sturen...
alleen frans graag thnx ;-) |
als je wilt mag je mij ook sturen..alleen frans dan...voor mijn emailadres zie info...alvast bedankt als je het wilt doen
|
Ik ben wel geinteresseerd in die duitse luisterdossiers, die komen heel handig uit eigenlijk. Als je ze naar me toe zou kunnen mailen, dan graag.
Mijn E-mail adres is: ctratfreak_@hotmail.com groeten, Silverwolf |
hmm ik kijk hier net voor duitse luisterdossier dingen want ik moet de mijne voor vrijdag hebben, dus heb ik me maar effe aangemeld zodat ik een reply kon posten :-)
zou je ze kunnen emailen naar weetgeenhippenaam@hotmail.com alvast bedankt!! :-) |
ik wilde net een berichtje gaan plaatsen of iemand nog Duits luisterdossiers had.. wil je ze asjeblief sturen?? Thx!!
h.bongers@hccnet.nl |
ik zou graag en de franse en de duitse programma's krijgen!! ik hoop dat je me er mee kunt helpen, bvd!
ewarrink@hotmail.com [Dit bericht is aangepast door **EMMY** (19-01-2002).] |
Ik zou ook graag die verslagen willen hebben b.v.d
zlatanforever@hotmail.com |
ja! zou je mij zoveel mogelijk willen sturen? kan goed gebruiken!
nienke_schepers@hotmail.com bedankt!!! |
Citaat:
jasmijn_gerichhausen@hotmail.com Bedankt alvast |
Hey als je nog een Franse film hebt gekeken ook (met niet een te korte samenvatting) zou ik die erg graag willen hebben! Heb Duitse programma's terug als je wilt.
mail: bubbeltjes@scholieren.com Thanx alvast http://forum.scholieren.com/smile.gif |
ik wil graag die van duits hebben, dus stuur maar op naar juulboz@hotmail.com
|
Jaaaa!!! Je komt als geroepen!!!Als het kan, graag alles...BVD stupidgirl83@hotmail.com
|
Jaaaaaaahhh!! Ik hou van je!! Luisterdingesen van Duits please!! En heb je heel misschien ook nog een Franse film in de aanbieding...? Ik zou het echt super vinden als je me die op zou willen sturen want ik heb zooo veel te doen nog dit jaar lukt allemaal nooit meer... Mijn e-mailadres is:
marlys@ihateclowns.com. Alvast bedankt! xxxxxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |