![]() |
Openings zinnen
Hee allemaal,
Post hier je beste openingszin, gewoon voor de lol! |
Hallo, is jouw vader architect?
- Nee, hoezo? Wel, je bent anders wel goed gebouwd. Als ze zegt: "ja, hoe weet je dat?" moet je gewoon vlug weglopen. |
waarom? Dan kun je toch zeggen 'dat is te zien, je bent goed gebouwd' :confused:
|
Volgens Facebook:
*grl* took the Which corny pick-up line suits you best? quiz and the result is Do you have a map? Cause i'm lost in your eyes. En facebook heeft altijd gelijk. :Y *kots* |
Jouw vader is een dief. Hij heeft de sterren uit de hemel gestolen en in jouw ogen gestopt.
Succes gegarandeerd. ;) |
maar bij wat?
'hier heb je een kwartje, bel je moeder maar dat je niet thuiskomt vannacht' helaas is deze op meerdere fronten out-dated 'zullen we een pizza gaan eten en bij jou thuis neuken? Of hou je niet van pizza?' |
Ik ben echt jouw type
|
Iemand zei ooit tegen mij:
"Heb je al eens een ballonvaart gemaakt?" "Nee. Hoezo?" "Mooi, dan hebben we al één ding gemeen." Origineel? But didn't work. :p |
Heeee, zie ik daar een ladder in je panty? Is dat de stairway to heaven?
|
Citaat:
|
Mooie schoenen, neuken?
:( |
Ken ik jou niet ergens van?
|
Hee, alles goed?
|
Wat heb jij een mooi karakter!
|
ik ben je nummer kwijt
|
hey vind je het hier ook zo vreselijk:cool:
|
Have you met Barney?
|
Citaat:
|
als jij wél intelligent, trouw en lief bent én gevoel voor humor hebt, dan vullen we elkaar perfect aan in een relatie.
|
Jij hebt een opening en ik de zin.
|
Citaat:
'Naar huis, bijvoorbeeld.' |
get your coat luv, you've pulled
maar die werkt miss alleen noord england |
Hallo, ik ken u nog niet... :)
|
maar even serieus jongens.. Openingszinnen, wie gebruikt ze nog.. Ze zijn zooo 1990
|
Citaat:
|
Ben je geil of wil je een koekje? :P
|
Hallo, myn naam is ...
Onthou die naam goed, dan weet je straks wat je moet roepen ;) |
'Hey! Wat wil je drinken?'
werkt altijd! Je hebt daarna altijd een fijn/gezellig gesprek. (ik moet er misschien wel bij vermelden dat ik openings zinnen niet gebruik om mensen mee te scoren. Ik zoek mijn geliefden in mensen die ik al ken dus ik gebruik openingszinnen om gezellige mensen te leren kennen om lol mee te hebben.) |
Je moet gewoon zeggen waar je dat moment aan denkt x)
Ik hou niet zo van die ''kleffe tekstjes'', zoals: Naar jouw heb ik 18 jaar gezocht, fzo iets Ik hou van dat sponate <3 zo zei er is iemand tegen mij: Hé... Jij zit op m'n school. (die heeft zich daarna echt erg geschaamd omdat die dat zei x)) Ik dacht toen zo van: Djeezes, kunt ge niks beter verzinnen Maar later is gebleken dat die gast echt wel fijn was =) Wees spontaan <3 |
Ik hou er vooral van als de openingszinnen juist gespeld zijn <3
|
hmm dan gaat het sponate er een beetje vanaf vind ik
|
ik denk dat jullie me een beetje verkeerd begrijpen,
ik gebruik die openingszinnen niet, waarom zou ik dat doen bij mn vriendin die ik al 2 jaar ken, ik heb dit topic alleen gepost zodat mensen hun (zielige, of goede) openingszinnen kunnen posten. |
Ik ben m'n nummer kwijt,
mag ik jouwe ? :rolleyes: OF Geloof jij in liefde op het eerst gezicht, of moet ik nog een keer langs lopen ? |
Citaat:
Al betwijfel ik of er iemand z'n jas bij zich heeft op een surf-festival. Worth a shot though. :D ot: Hee, lust jij chocomel? Ik heb nog een heel pak thuis staan en die moet op vanavond. (Die wanstaltige versiertruc heb ik in levende lijve mogen ondervinden.) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat is ze en en ja ik ken haar al 2 jaar, ja het is ook al mn vriendin, maar gewoon als ''vriend'' dus niet dat we een relatie hebben. Nou, we hebben nog niet echt iets met elkaar dus sinds we van elkaar weten dat we elkaar leuk vinden gaat het wel wat anders dan als dat je met een vriend zit te praten, het zijn gewoon een beetje de zenuwen:P ik wil het natuurlijk niet verknallen. (en dat bewijst trouwens dat ik ze niet gerbuik want een openingszin gebruiken bij iemand die je al kent is een beetje zinloos heh) |
Citaat:
|
Ik leg altijd een bierviltje op mijn hoofd, loop naar het betreffende meisje toe en zeg, terwijl ik naar het bierviltje wijs, 'he, heb jij die er soms op gelegd?'
|
^ :D
|
Citaat:
Maarja, deze lijkt me wel een keer leuk om te proberen: Vind je het erg als ik je versier? Heb je gelijk de waarheid:) |
Citaat:
maak een gat in een viltje, hang m aan je neus, loop naar een chick "zo, jij kan goed mikken" ;x |
Citaat:
|
Hallo mooie schoenen neuken
|
Citaat:
|
Ik denk dat jezelf voorstellen beter werkt😉 Maar met vrienden is het altijd leuk en grappig om er eentje te proberen.😂
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |