![]() |
Zelf Sigaretten Maken
He,,
Welkom bij ZSM, praat hier over zelf sigaretten maken, waar je het doet, wat voor machine, wat voor hulzen, tabak, etc. |
Ik verplaats deze naar Drugs en Alcohol, daar lijkt hij me meer op zijn plaats
|
Ik begrijp nooit zo goed waarom je dat zou doen.
|
Er zijn genoeg mensen die het doen omdat het goedkoper is.
Ik zelf rook gewoon shag. Ook goedkoper. :P |
Dat zou ik aan mijn opa moeten vragen want die maakte zelf gemaakte tabak in de oorlog.
|
Citaat:
|
ik ken iemand die doet dat maar dan om een joint in een gewone sigaret vorm te krijgen.
waarom weet ik niet. mischien om mee te nemen in een pakje dat niemand ze herkent. |
Shag > filters.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik schiet mijn sigaretten met een Belgam-machine en Belgam-hulzen, met Arizona blonde tabak. Het is veel goedkoper, ik betaal voor zo'n pot 13.20 en doe er zo'n 2 weken mee. Anders zou ik zo'n 50 euro per maand kwijt zijn, nu maar 25. |
Ik doe dit ook af en toe! Het is sowieso goedkoper natuurlijk! Ik haal altijd een bus pall mall shag en ook pall mall filters. Ik heb nu alleen Lucky strike die rookte ik wel eens als gewone shag maar vind dit om zelf sigaretten te maken niet zo lekker.
Als Ik zelf sigaretten maak heb ik altijd het idee dat ik geen nicotine binnen krijg want rook dan veel sneller weer een sigaretje :S |
Citaat:
|
Ik rook meer sigaretten L&M, dat vind ik lekker dan gewoon shag of zelf draaien
Als ik ze zelf maak met dat apparaatje dan zit er altijd of te veel in of te weinig :S |
Ik heb zo'n draai-unit. Ik gebruik 'm vooral om de laatste losse zooi aan shag erin te draaien. Af en toe haal ik zo'n bus draaitabak, maar die zet ik meestal met feestjes op tafel. Bezigheidstherapie voor drunks :)
|
Haha denk je dat dat lukt bij mensen die dronken zijn om zelf sigaretten te maken?:P
|
Ja, zo blijkt uit praktijkonderzoek. Het duurt alleen wat langer en de "godverdomme's" zijn niet van de lucht :).
|
Hahaha ik ga het een keer uitproberen met iemand :P Ga ik opnemen hoe lang het duurt voor ze ermee klaar zijn :P
|
Smaken zelfgemaakte sigaretten nou werkelijk anders dan normale sigaretten?
|
Ze smaken wel anders, maar het is niet vies ofzo :D
|
Citaat:
|
Mijn gewone sigaretten zijn op, en nu rook ik ook zelf gedraaide van Lucky Strike, maar heb het idee dat ik er zowat in stik, zoveel hoesten :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak ook zelf sigarettten, is veel goedkoper en vind het best te roken.
Doe het wel met L&M shag trouwens, gebruik verschillende soorten filters, ene keer mascotte, dan rizla, dan weer wat anders.. en ik heb nog zo'n oudere apperaatje van het merk mascotte, ze hebben nu een iets nieuwere versie. |
Ik heb ook nog zo'n oud apparaatje van Mascotte. Maar doe je echt shag van L&M dan, bedoel je dan uit een gewoon pakje of een bus? Ik rook L&M sigaretten en ze hebben hier wel gewoon shag daarvan maar geen bussen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de wiet dan in de filter blijft hangen ofzo.
|
Ja, want normaal inhaleer je de brokjes altijd natuurlijk.
|
Ja joh, anders word je toch helemaal niet stoned :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |