![]() |
Gezicht zwart geverfd
Oke, ik heb mijn haar zwart geverfd, maar ook mijn gezicht >.<
Hoe krijg ik dit er af? |
haha, oeps... dat lijkt me hard poetsen, ik zou alle gezichtvriendelijke dingen uitproberen. Dus makeup reiniger, gezichtsscrub etc.
|
:'D Heb ik al geprobeerd, ik ben nu met afwasmiddel bezig, dat lijkt een klein beetje effect te hebben.
hihi |
Oei! Een watje met een drupje spiritus anders? (en dan heel erg niet in je ogen komen)
|
Denk je niet dat mijn huid daar door gaat flippen, in de zin van dat die rood wordt ofzo?
|
ben je gek, toch geen spiritus?
ik zou hoogstens met nagellakremover proberen! |
Het klinkt alsof je je hele gezicht zwart hebt geverfd, maar ik mag toch hopen dat het om een paar vlekjes rond de haargrens gaat? :D
Als je op google zoekt naar huismiddeltjes dan benoemt men op diverse plekken dat je een watje moet nemen, daar wat sigaretten-as op moet doen en dan over je huid halen. Het is even vies (vandaar dat ik ook hoop dat het om een enkel plekje vlakbij je haar gaat :p) maar schijnt te helpen. |
ja sigarettenas werkt daar heel goed tegen!
|
Ik heb wel een tip om het te voorkomen voor een volgende keer: je huid bij je haargrens en oren insmeren met vaseline. Dan veeg je na afloop het zwart er zo vanaf.
|
Hoe heb je het er afgekregen?
|
Ik heb het destijds met een schuursponsje en terpentine gedaan :o En nee dat is geen grap.
|
Wat meestal ook helpt is Head & Shoulders.. mijn oren en randen van mijn hoofd/haargrens zitten altijd onder :o <--- en dat werkt bij mij
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |