![]() |
Bultjes.
Hoi,
Ik heb witte bultjes onder de rand van mijn eikel. Ik ben nog maagd en heb geen idee waar het door komt of wat het is. Ik mastrubeer wel geregeld, misschien dat het daar aan ligt? Ik ben best bang dat het iets ernstigs is. Help? Thx. Morphed. |
|
Parelketting! Klinkt wel duur (y) En je hoeft geen geribbelde dildo te kopen...
|
wat eng.....zo zien jullie maar oudere mannen zijn het best! mijn vriend is dan wel 52, maar die ketting heeft hij niet en als hij dat al eens had is dat dus dankzij zijn leeftijd al verdwenen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"De parelketting kan behandeld worden met een koolstofdioxidelaser." :D*O*
|
Citaat:
Binnen 20 jaar spreken we elkaar nog wel eens :) |
Citaat:
|
Citaat:
dat je als jonge meid op een oudere man valt is wel logisch, maar de normen, waarden en alle andere ethische punten van die man kloppen niet. hij hoort mentaal niet tot jou aangetrokken te zijn. als gezonde vent ambieer je een ontwikkelde, volwassen vrouw en niet zo'n bloempje als jij. kom maar kom maar kom maar :o |
Citaat:
|
Citaat:
1. Die man is irakees. en heeft dus met andere woorden heel goeie normen en waarden etc 2. Hij was getrouwd met zijn nicht die twee jaartjes jonger is dan hem. Dus hij ambieert ook vrouwen rond zijn eigen leeftijd. Er is dus niets mis met hem :mad: |
Een irakees die met z'n eigen familie trouwt! Win win situatie!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt wel 'ew'. Ik hoop voor je dat het geen genitale wratten zijn, daar moet je mee naar de dokter. En volgensmij vertel je dat niet ff aan je ouders?.:confused: |
Ik lees nu pas dat het bij besneden mannen minder voorkomt :o, weer een zorg minder
|
Keer je lul wassen, met zeep. Damn.
Citaat:
Onbesneden mensen die hun pik niet schoon kunnen houden zijn gewoon fail. |
Citaat:
|
Dude, je hebt een SOA? Even naar de dokter misschien? :D
|
misschien heb ik het verkeerd maar SOA's kun je alleen overdragen door seksueel contact. aangezien de TS ons vertelt dat hij nog maagd is hebben we het hier niet over een SOA. het lijkt mij ook die parelketting, onschadelijk en er word volgens mij ook meestal niets aan gedaan.
dus toch sowieso even naar de dokter gaan. |
soa's kunnen erfelijk zijn he.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |