![]() |
T-mobile intenet uitzetten?
Bij Orange heb ik nu mijn internet uitgeschakeld. Dit betekent dus dat als ik per ongeluk op internet klik op mijn telefoon, ik geen verbinding kan maken. Dit heb ik zo ingesteld bij mijn account via internet.
Binnenkort ga ik wisselen van provider (per 1 september is Orange helemaal overgenomen door T-mobile). Ik ga dus een nieuw abonnement afsluiten en vroeg me af of ik bij T-mobile ook een eigen account heb waar ik mijn internet uit kan zetten. Heeft iemand hier deze provider en kan mijn vraag beantwoorden. Bij Vodafone had ik vroeger toen geen account, dus moest ik steeds internet betalen als ik per ongeluk op de i-knop drukte op mijn telefoon en dat was gewoon kut. Alvast bedankt. |
Is het niet zo dat je abonnement over wordt gezet naar T-Mobile voor zo lang als het abonnement nog loopt? Dit is namelijk bij mij wel het geval.
Ook worden dan de instellingen overgenomen die je bij Orange had (hier volgt als het goed is nog een extra informatiebrief over) en zal het internet geblokkeerd blijven. |
Citaat:
|
Ja, enige wat je hoeft te doen is het toegangspunt te wissen, lijkt me
|
Citaat:
|
In je telefoon bij instellingen kan je dat wissen. Ligt aan de telefoon hoe dat moet. Dan houd je wel de mogelijkheid om te interetten, maar aangezien je de instellingen uit de telefoon wist kan je het niet gebruiken.
|
Bedankt voor de info Wolter ;)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |