![]() |
Inspirasaailoos #665
Kom maar op met betere titels.
Philosophy 92 Lisa 84 Tink* 73 Woeste Woerd 69 Laisve 50 Commendatore 36 Chick Rock 31 Rode Panda 16 Kazet Nagorra 14 Absinthe 12 Missy 10 Quis 4 Stefenootje 3 Pippeloen 2 Cherry Springs 2 Biertank 52 1 Scatman John 1 Lychee 1 |
Prima titel hoor.
|
Vet verkeerd geschreven. :D Meh hoe pas ik t aan?
|
Gewoon wijzigen, kan nog binnen vijf minuten.
|
:D
|
Als ik erop klik gaat meteen hier naartoe. :/
|
Haha wat een dyslectische titel :D
@quis vloeiend duits :eek: Geboren in Venlo? |
Laat iemand even misbruik van z'n functie maken.
|
Hoe moet je 'm hebben dan, dan doe ik het wel even.
|
Ik had een hele leuke hawaii barbecue met super mega veel vlees en salades en het was heel gezellig *O*
Iedereen kreeg zo'n bloemenkrans om bij binnenkomst en een welkomsdrankje, die ik overigens heb afgeslagen. |
Inspirasaailoos.
|
Inspirasaailoos of zo?
|
Ohoo waar is de naamzoek :P
|
Inspisaailoos bekt lekkerder, maar oke!
|
Yesaai, we can.
(fail) |
Michael Jacksaai
|
Van je hela hela hopsaai saai
|
Hihihi.
|
Citaat:
|
Thanks Tinkerd!
|
Wat goed van mij!
Ik heb honger maar niets in huis waarschijnlijk. Eens even in de koelkast gucken. |
Gadverdamme. :D Ik had dingen moeten weggooien voordat ik weg was gegaan. Ieuw
|
Ik heb ook nog een zak chocoladepepernoten in de kast liggen die ik misschien eens weg moet gooien.
|
Als ik het me goed herinner was dat spul houdbaar tot ergens in maart dit jaar.:p
|
|
Haha dat had ik woensdag ook op m'n werk. Vrijdag had ik bolletjes en kaas gekocht. De kaas had ik gewoon in de koelkast gedaan en de bolletjes op het aanrecht gelegd. Meestal eet ik op de maandag ook op het werk dus ik was vet in de war met de dagen. Een andere collega had ook pauze, dus al pratend smeerde ik m'n bolletjes. Ik nam een hap en téring. Dat was zo ranzig. Dikke schimmel erop. (N)
|
Citaat:
|
Is het ook de bedoeling dat ik nu een lijstje post met hoeveel iedereen heeft gepost? :o
|
Van mij mag je.
|
Citaat:
|
Dat is mega veel moeite. :/
|
Nee, kwestie van copy-pasten.
|
Waar dan? :bloos:
|
Citaat:
|
Klik maar eens op het aantal posts dat achter het topic staat in de index van DK.
|
Ik ging altijd op vakantie in Duitsland, maar ik had daar altijd alleen maar Nederlandse matties, die Duitsers waren raar.
|
Hee wat gaaf. Dat wist ik niet. :cool: Dankjewel.
|
Citaat:
|
Ik heb van m'n vader wel ga weg geleerd in het Duits toen ik klein was. Toen was er een gast verliefd op me en die was niet helemaal goed ofzo want hij kwam me altijd eng achterna rennen als laten we zeggen, iemand met het syndroom van Down. En toen riep ik 'ge wek ge wek' :cool: Het mooiste was dat ik er pas jaren later achter kwam wat dat nou eigenlijk betekende.
|
|
Citaat:
|
Een van de eerste ''scheldwoorden'' die ik leerde was: ''Du Vollpfosten!''
|
Het is mijn bedoeling straks vloeiend Frans te spreken, maar zo ver ben ik momenteel nog lang niet.
|
Ik kan wel vloeiend Fries spreken. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben er trouwens wel een beetje uit sinds ik een semester alleen Engels heb gesproken. (n) Maar over twee weken zal dat wel weer goed zitten, hoop ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23. |