![]() |
Voor jongens!!!!!!!!!
Even een vraagje aan de boys
Wat willen jullie dat is meisje wel en niet heeft?? Bijv: Lang blond haar, bijna geen borsten, groene ogen. |
geen grammetje vet, humor, intelligent, een goede baan, zo veel mogelijk borsten (als het kan een stuk of 6), 2 benen en het liefst 1 arm.
|
je vergeet de ingebouwde biertap
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
hahahah
even serieus |
alles tussen de 20 en 26 jaar oud, 160 en 190 cm lang, 50 en 90 kilo zwaar, met blond, bruin, zwart of rossig haar en een borstmaat tussen AA en DD én met één vagina.
en dat moet je dan met een korreltje zout nemen. dat is wat ik in het uiterlijk ongeveer zoek. |
Citaat:
Dan mag ik misschien wel geen jongens zijn.. maar wees gewoon jezelf! Van jezelf blijven aanpassen om "leuk"te blijven is vermoeiend en gaat niet werken ;) |
Citaat:
|
Gewoon normaal. Geen sl*t die met iedere jongen doet. Voor de rest hou ik zeer van Scandinavisch vrouwen (Zweeds). Achja wie vind zweedse vrouwen niet mooi. Dus blond blauwe ogen of rood haar. Niet dat ik niet open sta voor vrouwen die er anders uitzien maar dat vind ik persoonlijk gewoon erg mooi.
Maar wat heb je er aan carin? |
Citaat:
ot: ik denk dat jongens houden van meisjes die neuken in ruil voor breezers. you go girl! |
Citaat:
anders zou ik al helemaal niet meet weten wat ik moet doen :confused: |
Citaat:
|
----> L&G
|
Citaat:
niet te veel make-up Een meisje dat gewoon haarzelf is :) |
Citaat:
|
Er zitten best een paar knappe norski bitches tussen, maar over het algemeen vind ik het allemaal sterk overrated.
|
deadlock , als je het over Scandinavische vrouwen hebt dan ja
|
Ik snap dat niet zo goed :o
|
pak de auto naar zweden ga daar maar eens rondlopen and you will know what i mean.
|
Ik kom heel vaak in Zweden. Ik vind er niet zoveel aan. Er lopen wel mooie vrouwen rond maar met barbiepopjes kan je ook hier spelen.
|
Citaat:
Ik zeg slotje. @TS: er zijn al wel wat topics geweest over het ideale uiterlijk van de vrouw. Zowel op L&G als op L&R. Dit topic is weinig serieus en heeft niet bijzonder veel inhoud. Dus het gaat op slot. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |