![]() |
Surfcentra
Leuk idee van mijn vader om een dagje te leren surfen in een surfcentrum in Nederland.
Weet iemand welke surfcentra er allemaal zijn? Ik bedoel zeg maar zoiets waar binnen kunstmatig golven gemaakt worden zodat je kan surfen, en niet windsurfen :D Ik heb ook wel gehoord van surfkampen, waarbij je een of twee weken weggaat. Dit lijkt me eigenlijk ook wel wat. Ik heb nog nooit in mijn leven gesurft. :) Ik ben echt een totale noob op dat gebied dus. |
Mja mimizan is geloof ik zo'n o'neil surfkamp. gemiddelde leeftijd ligt tussen de 17/20 en je leert wel wat surfen, al is het natuurlijk ook veel uitgaan etc. Je bent dan iets van 1 week daar.
http://www.mimizan.nl/ Ik denk dat google ook uitkomst bied? |
Ik denk dat je op Erop Uit! meer succes hebt met dit topic (hoewel het ook prima op sport past hoor;)), dus verplaats hem daar even naartoe :)
|
Mimizan is niet echt 'een dagje surfen' dat is meer een surfvakantie waar je toch behoorlijk leert surfen als je dat wilt en je er echt voor inzet. M'n schoonzusje is daar vorig jaar geweest :) Voor een dagje in Nederland is Dutch Water Dreams in Zoetermeer misschien iets?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12. |