![]() |
Wii aandoen ^^
:DHeeeé
Nou heb ik een probleempje, ik heb best lang niet op mn wii gespeeld(paarr maande) :rolleyes: en nu wil ik hem aandoen (normaal als ie uit is , is het lampje oranje ofso ) maar als ik op het knopje druk gebeurt er niks ,, en het lampje brand ook niet :( Weet iemand mis wat het probleem is :bloos:? Bedankt *O* x_O_ |
Batterij misschien kapot, of gewoon leeg als je hem na al die inactiviteit niet hebt opgeladen ;)
|
Citaat:
Dus eerst maar even de meest logische vraag: Zit de stekker wel in de wandcontactdoos en zijn alle stekkers goed met elkaar verbonden? :p Want als ik het goed heb, hoort het lampje van de Wii altijd te branden. Tenminste, ik heb dat lampje nog nooit uit gezien, maar alleen oranje, groen of rood. Helemaal uit is 'ie bij mij pas wanneer er geen stroom op zit. Anders heeft de volgende pagina misschien een oplossing voor je: http://www.nintendo.com/consumer/sys...a/ts/power.jsp |
Ik kan ook alleen maar aan de stekker denken :D
Mijn moeder heeft de neiging de stekker eruit te trekken als ik hem al een tijdje niet heb aangeraakt, misschien is het bij jou ook iemand anders geweest? Of dat het kabeltje niet goed in je Wii zit? De Wii hoort inderdaad altijd te branden. Rood of oranje als hij uit staat. |
Stroom schakelaar aandoen in het huis? :bloos:
Misschien is de stroom kabel niet goed meer; heeft een konijn erop lopen bijten ofzo. Of is de transformator (heeft de Wii een externe?) kapot gegaan oid. |
Zit er zoals PC voedingen ook een main switch achterop misschien?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |