![]() |
Ribbenkast
Ik heb eigenlijk al sinds ik klein was, dat de hoeken van mijn ribbenkast uit steekt. Aan de kant van mijn hart ietsje verder dan aan de andere kant.
Vind dit er opzich best raar uit zien, en soms schaam ik me er ook wel is voor. Het ziet er zeg maar zo uit: -------- --------- ---------- -------- De onderste is dus ook een rib. Als ik daar een beetje ga voelen, lijkt het alsof het uiteinde van de onderste rib onder de rest is gegroeid, en doordaar erover heen is gegaan. ik weet niet of dit gewoon in mijn bouw zit? En of meerdere mensen dit hebben. Daarnaast weeg ik gewoon genoeg, en heb een normale BMI. Ben dus niet te dun. Foto: ( hier valt het wel veel op, omdat de belichting niet super is, en is alweer een foto van 2 jaar geleden, maar het is maar om een idee te krijgen. http://img27.picoodle.com/img/img27/...2m_e4cfd3a.jpg |
Hey,
als je je echt ongerust maakt zou ik gewoon eens naar de dokter gaan en het daar bespreken. Dan kan hij/zij je mss verderhelpen voor een scan. Hoe oud ben je? Want je ribben blijven natuurlijk niet eeuwig groeien :). |
Ben nu 18 jaar. Maar denk dat het gewoon mijn bouw is. En dat ik er verder niks aan kan doen.
|
Ik denk niet dat je naar de huisarts hoeft ofzo, mijn vriend heeft ook uitstekende ribben, al ziet het er wel anders uit. Het ligt gewoon aan je bouw denk ik.
|
Dit is gewoon genetische botconstructie. Nothing to worry about.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |