![]() |
Fraude bij de UWV?
(via geenstijl.nl die tipte op een reportage van de VPRO: )
http://www.dumpert.nl/mediabase/5932...te_muziek.html Kan dit begrepen worden als fraude? Wat vind jij hiervan? Op de website van UWV valt dit te lezen: Citaat:
|
Gaat lekker daar, ambtenaren die mensen helpen om uitkeringsfraude te plegen omdat zij als privé persoon denken dat een immigrant nog helemaal niet hoeft te werken.
Maar goed, wat is er ondertussen níet fout gegaan aan het generaal pardon? Die lijst is korter dan wat wel fout is gegaan. |
Je weet al wat ik ervan vind.
|
*zingt*
Sinterklaas, wie kent hem niet? Sinterklaas, Sinterklaas en natuurlijk Zwarte Piet. |
Het idee van "werken voor je uitkering" begint mij als (lichte) muziek in de oren te klinken.
Alle zangers lichte muziek oproepen om dagelijks van 07:00 tot 9:00 en 16:00 en 19:00 bij het treinstation het publiek op te vrolijken. Hebben ze de rest van de dag de tijd om een echte baan te zoeken. Zul je zien dat het dan ineens wel snel kan. |
Oh, dus dat doen die bedelaars die je de hele dag op stations een muziekinstrument ziet mishandelen. Die zijn aan het werk!
|
Ik denk dat ze bedoelen dat uitkeringstrekkende negers standaard de droom hebben om rapper te worden.
|
Ben toch benieuwd of dit muisje nog een staartje krijgt.
|
Shit, als zanger lichte muziek ( klere term ) heb je, als je het goed wil doen, al een opleiding van 4 jaar nodig. Maar zo kan het dus blijkbaar ook :)
|
Dilemma; "huisvrouw" kun je natuurlijk niet invullen, want schoonmakers worden altijd gevraagd. Je zou toch maar een eerlijke boterham verdienen.
|
anoniem dingen melden is echt verwerpelijk ik kan er nog steeds niet bij dat dit zo omarmt is door de overheid dat we zelfs anoniem aangifte doen toestaan (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat vraagteken in je topictitel had gewoon een punt moeten zijn geloof ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38. |