![]() |
Saaiberseks #668
:D:D:D
|
Hoe maak je zo'n naamzoek lijst? :)
|
Klikken op reacties van het topic. Dan komt er een lijstje te voor schijn. Kopieren en plakken.
Lychee 58 Pippeloen 50 Kazet Nagorra 45 fizzle-fluffy 42 Lucky Luciano 37 Lisa 31 Philosophy 25 Katje 22 Tink* 20 Havock 20 *Miekjuh* 18 Sarah 18 Chick Rock 18 Stefenootje 18 Quis 15 Commendatore 12 Kunst 11 Paranoide 9 Laisve 9 Missy 7 Allure 6 lentekriebel 4 Rode Panda 2 TopDrop 2 Pannekoeketrut 1 VeGs 1 |
t00t!
|
goedemorgen lieve forumers van dit mooie gele forumpje.
|
nou van de hele kilo die ik was aangekomen is er nu al 700 gram af. eindelijk weer dicht bij de 66. en dat terwijl ik mac d. heb gegeten gister en een beetje chips.
|
Had ik er maar 2? :eek:
|
goed zo schattie :) en niet te vaak of op verschillende tijden wegen he, dan schiet je helemaal in de stress
|
Citaat:
en dan nog een keer als ik heb gekakt :o |
hahahaha heldin :D ik doe hetzelfde (op dat laatste na xD )
|
SHIT ik moet wel werken vandaag :o
Ooooooh hoofdpijn |
hoelang en hoelaat? :D
|
ik moet van 3 tot 11 op mijn favoriete afdeling (y) heb wel zin om te werken. Tis wel te hopen dat ze nog iemand anders hebben ingehuurd want ik sta met iemand die alleen medicijnen doet en geen mensen naar bed brengt en het is een beetje teveel gevraagd om de hele afdeling in m'n eentje naar bed te brengen.
|
hmm moet je zoiets vaker alleen doen dan? een hele afdeling? :eek:
|
nee nog nooit gedaan! Meestal regelen ze wel iemand maar ze zeiden dat het deze keer moeilijk was om iemand te vinden en dat ze het niet zeker wisten of er iemand kwam. Maar dat hoop ik wel heel erg!
|
ik hoop het ook voor je. man :| dat is toch ook niet normaal, alles in je eentje.
nou ik ga nog ff nokkie op de bank! |
Is deze titel niet al geweest?
En pip, ik neem aan dat diegene die normaal medicijnen doet, ook wel bevoegd is om mensen naar bed te brengen? Met medicijnen uitdelen ben je nogal eens een keer klaar, lijkt me. |
Citaat:
Citaat:
|
Zeg, kom eens online. ;)
|
oke :bloos:
|
:(
|
Wat is er panda?
|
Mijn broertje heeft de boxen gemold en nu ben ik boooooooooooos.
|
Dark Phoenix 0
:bloos: |
Citaat:
|
Dan stop met hakken.
|
Dat was gisteren. :P
|
Hoi!
|
Hoi!
|
Wat een lief klein konijntje!
|
IJskonijn.. hij was ooit bedoeld om mijn stemming weer te geven hehe. :p Maar ik heb 'm volgens mij al een jaar of 4 nu.
|
Een ijskonijn bleek een dolfijn te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Valt wel mee. Ik ben meestal wel aardig :P Maar toen even niet. |
TV party tonight (8)
|
Bas. says: (13:23:13)
:eek: heb je het nog niet gelezen? Marjo says: (13:23:28) WAT Bas. says: (13:23:36) =o pearl jam gaat niet door Marjo says: (13:23:45) lul niet Bas. says: (13:23:47) de drummer is overleden Bas. says: (13:23:49) serieus Marjo says: (13:23:54) fuck you Marjo says: (13:23:59) hoe heet die drummer dan Bas. says: (13:24:23) http://frontpage.fok.nl/nieuws/11555...overleden.html Bas. says: (13:24:37) :P ik lul Marjo says: (13:24:38) haha Marjo says: (13:24:40) ja idd Bas. says: (13:24:48) ;x maar je schrok wel 1 seconde Marjo says: (13:24:55) ja:P :D |
Je moederrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus. Wat zijn jouw plannen voor vandaag dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet nodig opruimen. Ik heb m'n zusje de afgelopen 3 weken gezelschap gehouden terwijl de rest op vakantie was.. en nou ja, ze komen morgen terug :o |
Ja dat is gaaf he :D Super lachen met meedere mensen.
Jullie mochten niet mee?:eek: |
Mocht wel, we wilden niet :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02. |